طرح تراکت ریسو آموزشگاه سفالگری

شناسه مطلب : 444424
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1403/02/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت ریسو آموزشگاه سفال

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آموزشگاه سفال نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند به توسعه و رشد این کسب و کار کمک کنند. این ابزارها به آموزشگاه سفال کمک می‌کنند تا به مخاطبان خود اطلاعات درست و کاملی ارائه دهند و آنها را به شرکت در دوره‌های آموزشی ترغیب کنند.

اولین تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در جذب مخاطبان جدید است. با چاپ تراکت‌های جذاب و آموزنده و توزیع آنها در مناطق مختلف، آموزشگاه سفال می‌تواند به افرادی که به دنبال یادگیری هنر سفال هستند، دسترسی پیدا کند. اطلاعات در مورد دوره‌های آموزشی، سطوح مختلف آموزش، زمان‌بندی و هزینه‌ها می‌تواند به مخاطبان مناسب ارائه شود که علاقه‌مند به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند.

دومین تأثیر این تبلیغات در ارتقای ارتباط با مخاطبان فعلی است. با ارسال تراکت‌ها به شرکت‌کنندگان قبلی یا ارسال ایمیل‌ها و پیام‌های متنی به مشتریان، آموزشگاه سفال می‌تواند به آنها اطلاعات در مورد دوره‌های جدید، ویژگی‌های منحصر به فرد دوره‌ها و تخفیفات ویژه ارائه دهد. این ارتباط مستقیم با مخاطبان فعلی می‌تواند ارتباطات آموزشگاه با شرکت‌کنندگان را تقویت کند و آنها را به شرکت در دوره‌های بیشتر تشویق کند.

سومین تأثیر این تبلیغات در ایجاد تصویر مثبت از آموزشگاه سفال و برند آن است. با ارائه تراکت‌ها و تبلیغات با طراحی زیبا و اطلاعات دقیق، آموزشگاه می‌تواند تصویری حرفه‌ای و دلنشین از دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های خود ارائه دهد و اعتماد مخاطبان را به خود جلب کند. به این ترتیب، تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به ارتقای شناخت و محبوبیت آموزشگاه سفال و بهبود فعالیت‌های آن کمک کند و در نتیجه باعث افزایش تعداد شرکت‌کنندگان و افزایش درآمد آموزشگاه شود.


طرح تراکت ریسو آموزشگاه سفال، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت ریسو فروشگاه ظروف سفالی

طرح تراکت ریسو فروشگاه سفال شامل: وکتور ظروف سفالی وسفالگر ،وکتور مرتبط با ریسو فروشگاه سفال، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ریسو ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت ریسو فروشکاه سفال

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت ریسو فروشگاه سفال
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت ریسو
  • استفاده از وکتور ظروف سفالی
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک

طرح تراکت فروشگاه سفال , ظروف سفالی , آموزشگاه سفال , سفال , تراکت آموزشگاه سفال , تراکت ریسو گالری ظروف سفالی , تراکت ریسو سفال فروشی , تراکت ریسو , تراکت آموزشگاه سفالگری , سفال فروشی , تراکت , فروشگاه سفال , دانلود تراکت , گالری سفال , تراکت فروشگاه سفال , آموزشگاه سفالگری , آجر سفال , ریسو , تراکت psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325