طرح تراکت رنگی فروشگاه عطر و ادکلن

شناسه مطلب : 416747
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :117 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت فروشگاه عطر و ادکلن

تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل عطرفروشی بسیار مهم و تأثیرگذار است. با توجه به رقابت بالا در بازار عطر و ادکلن، تبلیغات به عنوان یکی از راهکارهایی است که برای جذب مشتریان و افزایش فروش استفاده می‌شود. در ادامه به تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل عطر فروشی پرداخته خواهد شد.

  1. جذب مشتریان جدید: با توزیع تراکت‌ها و تبلیغات مناسب، می‌توان جذب مشتریان جدیدی کرد که قبلاً در فروشگاه شما سر نزده‌اند. تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد، برای معرفی برند عطرفروشی و جذب مشتریان جدید بسیار موثر است.

  2. افزایش فروش: تراکت‌های تبلیغاتی می‌توانند به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم بر فروش تأثیرگذار باشند. در صورتی که تراکت‌ها به صورت مستقیم به فروش محصولات شما منجر شوند، افزایش درآمد و سود شما خواهد بود. همچنین، در صورتی که مشتریان جدیدی با استفاده از تراکت‌های تبلیغاتی به فروشگاه شما مراجعه کنند، احتمال خرید محصولات شما افزایش پیدا می‌کند.

  3. بهبود شناخت برند: توزیع تراکت‌های تبلیغاتی به عنوان یک روش ساده و کارآمد برای بهبود شناخت برند عطرفروشی به شمار می‌رود. تراکت‌ها می‌توانند شامل اطلاعات مربوط به نوع عطر، نحوه استفاده و قیمت باشند. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کنند تا با برند شما آشنا شوند

    طراحی تراکت با توجه به شغل عطر فروشی می‌تواند بسیار موثر باشد. یک تراکت با زمینه صورتی و عکس عطر، باعث جذابیت بیشتر مشتریان در قالب خرید عطر می شود. در ادامه به پنج پاراگراف ضرورت و اهمیت این تراکت ها در شغل عطر فروشی توضیح داده می شود.

    1- تراکت عطر فروشی کارآمد ترین راه ارتباط با مشتریان جدید و قدیمی است. از آنجا که این شغل از خریدهای آنلاین کمتری برخوردار است، چاپ تراکت در مغازه و دیگر نقاط شهر می تواند به شما کمک کند تا بیشترین تعداد مشتریان ممکن را به شما جذب کنید.

    2- طراحی تراکت با زمینه صورتی و عکس عطر می تواند به عنوان یک جذابیت برای مشتریان عمل کند. با توجه به این که عطر به عنوان یک محصول بسیار شخصی در نظر گرفته می شود، داشتن تراکت با طرح جذاب و متناسب با این صنعت می تواند به شما کمک کند تا به مشتریانتان پیشنهادات جدید و محصولات به روز را ارائه کنید.

    3- تراکت های عطر فروشی، می توانند به شما کمک کنند تا اطلاعاتی در مورد جدیدترین عطرها و محصولات خود را به مشتریان خود ارائه دهید. همچنین، شما می توانید از این تراکت ها برای اعلام تخفیف های خاص و فروش ویژه استفاده کنید.

    4- طراحی تراکت با زمینه صورتی و عکس عطر، می تواند به شما کمک کند تا از رقبا خود پیشی گیرید. 

امروزه عطر و ادکلن از پرفروش ترین کالاهای مد و زیبایی به شمار می آید. طرح تراکت لایه باز فروشگاه عطر و ادکلن جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت عطر فروشی

طرح تراکت فروشگاه عطر و ادکلن شامل: عکس باکیفیت شیشه عطر، تصویر دوربری شده ادکلن ، عطر،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت عطر فروشی، تراکت لایه باز فروشگاه عطر، طرح تراکت عطر و ادکلن، عکس باکیفیت شیشه عطر لیبل ، شیپ های کاربردی، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی طرح تراکت فروشگاه عطر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               117 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز عطر و ادکلن
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش در طرح تراکت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج اطلاعات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت شیشه عطر و ادکلن در طرح تراکت فروشگاه عطر
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت عطر فروشی

 


فروشگاه عطر ادکلن , تراکت عطر فروشی , فروشگاه عطر , عطر , ادکلن , گالری عطر , تراکت لایه باز فروشگاه عطر , تراکت لایه باز , عطر فروشی , عطر , تراکت لایه باز گالری عطر , تراکت فروشگاه عطر , تراکت گالری عطر و ادکلن , تراکت , تراکت گالری عطر , ادکلن , تراکت لایه باز عطر فروشی , گالری عطر و ادکلن , عطر فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325