طرح تراکت خشکشویی

شناسه مطلب : 348528
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :16 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/10/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

دانلود تراکت لایه باز خشکشویی

از بین بردن لکه و آلودگی های مختلف روی پارچه ها که به جنس و نوع آلودگی آن بستگی دارد را می توان به روش آبشویی یا خشکشویی تمیز کرد. در روش خشک شویی لباس ها را درون دستگاه مخصوص قرار داده و محلول شیمیایی را به آن اضافه می کنند و بعد از آن که مدت زمان شستشو به اتمام رسید، زمانی که لباس را از دستگاه بیرون آورند به طور کامل خشک می باشد. خشک شویی ها برای از بین بردن لکه از اصول انحال پذیری برای لباس ها استفاده می کنند .حلالی که در این روش استفاده می شود باید توانایی حل کردن ذرات کوچک چربی و روغن در بافت لباس دارا باشد.

 یکی از محلول های شیمیایی که برای شستشولباس ها به روش خشکشویی استفاده می شود پرکلر پلی اتیلن می باشد. این محلول شباهت زیادی به بنزین دارد و به صورت مایع سنگین بوده و هر لیتر آن وزنی حدود 3 کیلوگرم را دارد. از ویژگی های مهم این محلول به خاصیت ضد عفونی کننده بودن آن، جلوگیری از بید زدن لباس و بدون بو بودن آن می توان اشاره کرد. در خشک شویی برای از بین بردن لکه ها از روی لباس ها از روش انحلال پذیری استفاده می کنند. روش کار به این صورت است که ابتدا لکه به وسیله نرم کننده شل شده و سپس با فشار زیاد برداشته می شود.

طرح تراکت لایه باز خشکشویی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت خشکشویی

طرح تراکت خشکشویی شامل: وکتور لباس سفید، تصویر دوربری شده پیراهن،  ابر، برگ، زمینه آسمان، وکتور حباب ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

تراکت خشکشویی، طرح تراکت لایه باز خشکشویی، خشکشویی، 

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز خشکشویی

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               16 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت خشکشویی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت پیراهن که مناسب با طرح تراکت لایه باز خشکشویی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

خشکشویی , تراکت لایه باز ایرانی , خشکشویی , تراکت ایرانی , تراکت لایه باز خشکشویی , تراکت لایه باز خشکشویی , خشکشویی , تراکت خشکشویی , تراکت لایه باز خشکشویی , تبلیغات خشکشویی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325