طرح تراکت بوتیک مردانه

شناسه مطلب : 367792
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/02/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید بنر پوشاک مردانه

طرح تراکت بوتیک مردانه

پوشاک یا لباس آنچه بر تن می‌پوشند را می گویند. پوشاک، بدن را از گرما و سرما و دیگر مخاطرات موجود در طبیعت حفظ می‌کند. همچنین پوشاک می‌تواند برای راحتی، حجب و حیا و نیز برای ایمنی استفاده شود. پوشیدنی‌ها همچنین می‌توانند نشان دهندهٔ باورهای مذهبی، فرهنگی و دیگر معانی اجتماعی باشند.

وظیفه اصلی پوشاک حفاظت از بدن انسان در برابر خطرات احتمالی در محیط مانند: آب و هوا (مانند نور شدید آفتاب، سرما و گرمای بیش از اندازه و بارش برف و باران)، حشرات، مواد شیمیایی زیان آور، سلاح و سایش با مواد زبر و آسیب‌رسان و سایر خطرها است. پوشاک در برابر بسیاری از مخاطرات که ممکن است بدن برهنه انسان را زخمی کند، محافظت می‌کند.

با نگاهی با اطراف خود به راحتی می توان درک کرد که امروزه در بسیاری از جوامع جهانی مد و زیبایی گسترش چشم گیری (چه در مردان و چه در زنان) داشته است. فروشگاه پوشاک با رونق این امر، یکی از شغل های پررونق این روز های بازارهای کسب و کار می باشد.

پارس گرافیک طرح تراکت فروشگاه پوشاک را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در تراکت فروشگاه پوشاک مردانه

طرح تراکت پوشاک مردانه شامل: عکس باکیفیت مدل لباس مردانه، عکس دوربری شده مدل لباس، عکس با کیفیت مانکن ایرانی، وکتور پوشاک مردانه، وکتور کت، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

تراکت فروشگاه پوشاک، بوتیک مردانه، تراکت رنگی، تراکت پوشاک، پوشاک، طرح لایه باز تراکت بوتیک، تراکت لایه باز، عکس باکیفیت مدل لباس مردانه، عکس دوربری شده مدل لباس، عکس با کیفیت مانکن ایرانی، وکتور پوشاک مردانه، وکتور کت، لیبل های ساده و رنگی، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه پوشاک مردانه

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نقره ای ، نسکافه ای

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه پوشاک
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و عکس با کیفیت و دوربری شده مدل لباس مردانه
  • استفاده از وکتور پوشاک مردانه در طراحی تراکت
  • طراحی ساده و شیک طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک 
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت پوشاک مردانه

 


طرح لایه باز , گالری پوشاک مردانه , پوشاک مردانه , تراکت بوتیک مردانه , بوتیک مردانه , گالری پوشاک , تراکت پوشاک , پوشاک , تراکت , تراکت گالری پوشاک مردانه , تراکت psd , پوشاک آقایان , طرح تراکت , طرح تراکت بوتیک مردانه , تراکت بوتیک مردانه , فروشگاه پوشاک , تبلیغات پوشاک آقایان , تراکت لایه باز , مدل پوشاک مردانه , طرح تراکت گالری پوشاک مردانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325