طرح بنر یادواره شهدا دفاع مقدس

شناسه مطلب : 439483
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :164 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس به یادآوری و ارج نهادن به دوران دفاع مقدس ایران در جنگ تحمیلی عراق برای دفاع از حریم میهن و مقابله با تهدیدات بیرونی اختصاص دارد. این هفته هر ساله از 31 شهریور تا 8 مهر به عنوان هفته دفاع مقدس جشن گرفته می‌شود و در این مدت مراسم‌ها و فعالیت‌های مختلفی به مناسبت این رویداد تاریخی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

یکی از شیوه‌هایی که می‌تواند تأثیر مهمی در ایجاد انگیزه و اشتیاق مردم برای شرکت در مراسم‌ها و فعالیت‌های هفته دفاع مقدس داشته باشد، چاپ بنرها و پوسترهای مرتبط با این رویداد است. بنرها با شعارها و تصاویری از شهدا و جنگ‌افزارهای دوران جنگ، تاریخچه دفاع مقدس را به آینده نقل می‌کنند و افراد را به شرکت فعال در مراسم‌ها و ارائه احترام به دفاع‌کنندگان ترغیب می‌کنند.

همچنین، چاپ بنرها به عنوان یک وسیله ارتباطی مؤثر برای انتقال اهمیت حفظ امنیت و مقابله با تهدیدات به نسل جوان و جامعه به عنوان کل راهبرد ملی تأثیر می‌گذارد. این بنرها نقش مهمی در تقویت انسجام ملی، ارتقاء اراده مردم برای مشارکت در مراسم‌ها و تجدید میثاق با ارزش‌های ملی دارند.

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دفاع مقدس

طرح بنر هفته دفاع مقدس شامل: تصویر شهدا ، پرچم ایران و متن گرامیداشت هفته دفاع مقدس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی هفته دفاع، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته دفاع می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی لایه باز هفته دفاع مقدس

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                164 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر هفته دفاع مقدس
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر دفاع مقدس
  • طراحی شیک و کاربردی بنر هفته دفاع مقدس

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس , بنر , بنر یادواره شهدا , نقاشی دیجیتال شهدا , بنر لایه باز , بنر گرامیداشت هفته دفاع مقدس , سالگرد دفاع مقدس , بنر psd دفاع مقدس , طرح بنرهفته دفاع مقدس , بنر گرامیداشت دفاع مقدس , طرح بنر یادواره شهدا , تصویر شهدا , بنر هفته دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , بنر یادواره شهدا دفاع مقدس , دانلود بنر هفته دفاع مقدس , هفته دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , پرچم ایران , طرح بنر , بنر یادواره شهدای دفاع مقدس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325