طرح بنر پل ساندویچی فلافلی

شناسه مطلب : 436992
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :65 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر فلافلی

تبلیغات و چاپ بنرها در شغل فلافلی می‌توانند تأثیر زیادی بر جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشند. اینگونه تبلیغات می‌توانند به تازه‌کاران در این حوزه کمک کنند تا نام و شناخته‌شدگی خود را افزایش دهند. برخی از مزیت‌های تبلیغات و چاپ بنر در این شغل شامل افزایش اطمینان مشتریان از کیفیت و خدمات ارائه شده، اطلاع‌رسانی درباره تنوع منو و ویژگی‌های منحصربه‌فرد فلافل‌های ارائه شده و افزایش تفاهم و ارتباط با مخاطبان می‌باشد.

با چاپ بنرها و تبلیغات مناسب، می‌توان نکات مثبت و متمایز کننده فلافلی خود را به خوبی به مشتریان انتقال داد و آنان را به خود جلب کرد. به عنوان مثال، تبلیغات می‌تواند بر روی اصالت و کیفیت مواد مورد استفاده در فلافل‌ها تاکید کند یا ویژگی‌های متمایزی همچون فلافل‌های گیاهی یا مزه‌های خاص را معرفی کند. همچنین، اطلاع‌رسانی در مورد تخفیفات و پیشنهادات ویژه نیز با تبلیغات موثر می‌تواند تعداد مشتریان را افزایش دهد.

در کل، تبلیغات و چاپ بنرها در شغل فلافلی نقش مهمی در توسعه و موفقیت این کسب‌وکار دارند و می‌توانند به بهبود شناخته‌شدگی، جذب مشتریان جدید، و افزایش فروش کمک کنند.

طرح بنر پیتزا و فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز فست فود

طرح بنر فست فود شامل: تصویر فلافل ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز فست فود

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               65 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر فست فود
  • همنشینی مناسب رنگ سبز در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت فلافل در طراحی بنر
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 

طرح بنر فلافلی , بنر لایه باز فست فود , طرح بنز پل فلافلی , بنر پل فلافلی , پیتزا فروشی , طرح بنر فست فود , بیلبورد فست فود , طرح بنر فست فود , دانلود طرح psd , فست فود , بنر فلافلی , بنر فست فود , دانلود بنر فست فود , طرح لایه باز بنر فست فود , طرح بنر فست فود , بنر psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325