طرح بنر پل اربعین حسینی

شناسه مطلب : 429316
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :165 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر لایه باز ثبت نام اربعین 

اربعین حسینی، مراسمی مذهبی و فرهنگی است که هر ساله در روزهای اخیر صفر ماه، به منظور گرامیداشت و بزرگداشت شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در کربلا، برگزار می‌شود. این مراسم به عنوان یکی از مهمترین و عظیم‌ترین رویدادهای مذهبی در جهان اسلام محسوب می‌شود که هر ساله میلیون‌ها زائر از سراسر جهان به شهر کربلا در عراق می‌آیند تا در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

در این مراسم، بنرها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی بسیار مهم شناخته می‌شوند. تاثیر بنرها در اربعین حسینی به دوجهت است: ابتدا، بنرها به عنوان وسیله‌ای برای انتقال پیام‌ها، اطلاعات و اخبار مرتبط با مراسم به زائران و شرکت‌کنندگان اربعین مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اطلاع‌رسانی از طریق بنرها به زائران کمک می‌کند تا بهتر با جزئیات مراسم آشنا شده و برنامه‌ریزی مناسبی برای شرکت در مراسم داشته باشند.

در دیگر جهت، بنرها در این مراسم نقش مهمی در ایجاد اتحاد و همبستگی بین مشارکت‌کنندگان دارند. طراحی‌های هنری و مفهومی بنرها، اغلب به شکل‌ها و نمادهایی از شهادت و شجاعت امام حسین (ع) و یارانش ایجاد می‌شود که باعث ایجاد احساس همبستگی و ارتباط عمیق‌تر میان زائران می‌شود. بنرها با نمایش تصاویر و جملاتی که به ارزش‌های دینی، انسانی و انقلابی اشاره دارند، به تعبیری جلوه‌ای از وحدت مسلمانان جهان ارائه می‌دهند و این اتحاد به‌عنوان یک ابزار قوی در مقابله با تفرقه و تفریق‌گرایی در جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

بنر لایه باز تسلیت اربعین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تسلیت  اربعین حسینی

طرح بنراربعین حسینی شامل: تایپوگرافی ، کادر مذهبی ، تذهیب  و متن تسلیت اربعین حسینی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز اربعین 

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               165 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اربعین حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر اربعین
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و اسلامی در طرح بنر
  • استفاده از متن مرتبط  با طرح بنر اربعین
  • طراحی شیک تایپوگرافی مرتبط با طرح بنر

بنر اطلاع رسانی اربعین , بنر اطلاعیه اربعین , دانلود بنر اربعین , بنر اربعین , بنر تسلیت اربعین حسینی , اربعین حسینی , اربعین , طرح بنر اربعین حسینی , بنر مناسبتی , طرح بنر اربعین حسینی , طرح بنر پل اربعین , طرح لایه باز بنر بنر ثبت نام اربعین , طرح بنر تسلیت اربعین حسینی , طرح بنر بنر ثبت نام اربعین , بنر پل اربعین , بنر پل , بنر اطلاع رسانی ثبت نام اربعین , بنر لایه باز اربعین حسینی , بنر اطلاعیه اربعین حسینی , بنر ثبت نام اربعین , بنر اربعین حسینی , بنر , طرح بنر , بنر اطلاع رسانی اربعین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325