طرح بنر پل آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

شناسه مطلب : 431979
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :178 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر آغاز امامت و ولایت امام زمان

آغاز امامت امام زمان (عج) یکی از مهمترین رویدادهای دینی و اسلامی برای شیعیان است. این روز به عنوان آغاز امامت دوازدهمین امام شیعیان، امام مهدی (عج)، جشن‌آغاز می‌شود. امام مهدی (عج) به عنوان آخرین امام و مهدی موعود اسلام شناخته می‌شود که در زمان غیبت امامی در خدمت مردم است و در آخرالزمان به فرمان الهی، عدالت و عدالت‌خواهی را در سرتاسر دنیا برقرار می‌کند.

چاپ بنر‌ها به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) تاثیرات مهمی دارد. این بنرها علاوه بر اطلاع‌رسانی در مورد مراسم‌ها و برنامه‌های مذهبی، می‌توانند نمایانگر عشق و اراده مردم در پیروی از امام مهدی (عج) باشند. طراحی بنرهای زیبا و معنی‌دار با تصاویر امام مهدی (عج) و پیام‌های مذهبی و اخلاقی، به معنویت و ایمان مردم کمک کرده و آنها را به مشارکت فعال در این مراسم‌ها ترغیب می‌کند.

علاوه بر این، بنر‌های چاپ شده می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای آموزش و تبلیغ در مورد امامت امام زمان (عج) و اهمیت ظهور او در انقلابی که خواهد آمد، عمل کنند. این بنرها می‌توانند توجه مردم را به پیام‌ها و آموزه‌های اسلامی جلب کنند و در روزهای آغاز امامت، افراد را به تعمق در این موضوعات تشویق کنند.

به طور کلی، چاپ بنر‌ها به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) می‌تواند به تعزیز ایمان و عشق به اهل بیت (ع) و امام مهدی (عج) کمک کرده و به مردم یادآوری کند که به عنوان شیعیان و مسلمانان در انتظار ظهور عدالت و عدالت‌خواهی در جهان هستند.

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز آغاز امامت امام زمان (عج)

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی شامل: جمکران و متن تبریک آغاز امامت امام زمان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر آغاز امامت حضرت مهدی

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               178 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی و تصویر جمکران
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی

جمکران , مسجد جمکران , بنر آغاز امامت امام زمان , طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی , بنر آغاز امامت و ولایت امام زمان , بنر آغاز ولایت حضرت مهدی , بنر ولادت حضرت مهدی , طرح بنر پل آغاز امامت حضرت مهدی , بنر آغاز ولایت امام زمان , طرح بنر آغاز ولایت صاحب الزمان , بنر آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی , بنر ولادت امام زمان , نهم ربیع الاول , امام زمان , بنر آغاز امامت امام مهدی , بنر آغاز امامت حضرت مهدی , آغاز امامت امام مهدی , آغاز امامت حضرت مهدی , آغاز ولایت حضرت مهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325