طرح بنر پلاکارد تسلیت محرم

شناسه مطلب : 430214
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :145 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر افقی تسلیت ماه محرم

ماه محرم، از ایام مهم و مقدس در تقویم اسلامی است که همواره به عنوان ماهی پر از ارزش‌ها و اصول دینی شناخته شده است. این ماه با ویژگی‌های خاص خود، ارتباط مستقیمی با واقعه عاشورا دارد و در آن حادثه‌ای بزرگ و مؤثر در تاریخ اسلامی روی داده است. با چاپ بنرها در این ماه، می‌توان به مردم پیام‌هایی از اهمیت محرم و اندیشه‌های عاشورا انتقال داد.

بنرها به عنوان ابزاری مؤثر می‌توانند در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم نقش مهمی ایفا کنند. این بنرها می‌توانند با استفاده از تصاویر و متن‌های مناسب، مفاهیم عاشورا را به مخاطبان نزدیک کرده و اهمیت اندیشه‌های انسانی، صلابت و تضحیات اهل‌بیت (ع) را به واضحیت بیان کنند. به این ترتیب، ماه محرم و واقعه عاشورا به عنوان مهمترین سنگر مبارزه با ستم و ظلم به طریقی تداعی می‌شود که بنرها باعث معنویت و ارتقاء ارزش‌های دینی می‌شوند.

چاپ بنرها در ماه محرم می‌تواند به تعمیق اندیشه‌های عاشورا و تجدید نظر در راهکارهای مبارزه با نظام‌های ستم‌شاهی کمک کند. این بنرها می‌توانند به ارائه نمادها و تصاویری از جوانب مختلف عاشورا، تاثیر این واقعه در ایجاد مردمیت و فرهنگی عارفانه را بیان کنند. در این راستا، چاپ بنرها به وسیله بهره‌برداری از زبان تصویر و متن، اندیشه‌های انسانی و انسان‌مداری عاشورا را به گونه‌ای نمایان می‌سازند که به ارتقاء اخلاق و آگاهی اجتماعی کمک می‌کنند.

طرح لایه باز بنر افقی عزاداری محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر افقی محرم

طرح بنر پلاکارد محرم شامل: تصویر  حرم ، کادر اسلیمی و متن تسلیت ماه محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر افقی ایام محرم

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                طلایی

سایز:                               145 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز افقی عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ طلایی و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر محرم
  • استفاده مناسب از تذهیب و متن تسلیت ماه محرم در طرح بنر افقی عزاداری محرم

محرم , طرح بنر محرم , طرح پلاکارد محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , ماه محرم , طرح بنر تسلیت محرم , بنر ماه محرم , بنر افقی تسلیت ماه محرم , دانلود بنر محرم , طرح پلاکارد , بنر ماه محرم , بنر ایام محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر تسلیت محرم , طرح بنر ماه محرم , دانلود بنر ماه محرم , پلاکارد ماه محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , بنر افقی ماه محرم , پلاکارد , بنر ایام سوگواری محرم , طرح بنر افقی ماه محرم , طرح بنر تسلیت محرم , بنر محرم , ایام سوگواری محرم , دانلود بنر افقی تسلیت ماه محرم , طرح بنر ایام محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر لایه باز محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325