طرح بنر پشت سن عید غدیر خم

شناسه مطلب : 445885
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :155 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید غدیر خم

عید غدیر خم یکی از بزرگترین و مهم‌ترین اعیاد اسلامی است که در هجدهم ذی‌الحجه برگزار می‌شود. این روز به یاد واقعه‌ای در سال دهم هجری قمری در محلی به نام غدیر خم برگزار می‌شود، جایی که پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) حضرت علی (علیه‌السلام) را به عنوان جانشین و امام بعد از خود به مسلمانان معرفی کرد. این رویداد نه تنها یک واقعه تاریخی، بلکه نشانه‌ای از اهمیت ولایت و امامت در اسلام است و برای شیعیان به عنوان یکی از اعیاد بزرگ و مقدس شناخته می‌شود.

چاپ بنرها و پوسترها در روز عید غدیر خم نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و بزرگداشت این روز دارند. این بنرها با نمایش تصاویر مرتبط با واقعه غدیر و پیام‌های مهم درباره اهمیت ولایت و امامت، به مردم یادآوری می‌کنند که این روز، روزی بزرگ و پراهمیت در تاریخ اسلام است. بنرهای طراحی شده با استفاده از هنرهای بصری و پیام‌های تأثیرگذار، می‌توانند به جلب توجه مردم کمک کرده و آنان را به شرکت در مراسم‌های ویژه این عید تشویق کنند. این بنرها همچنین می‌توانند پیام‌هایی از اتحاد و همبستگی مسلمانان را به نمایش بگذارند.

علاوه بر این، بنرها می‌توانند اطلاعات عملی و مفیدی درباره زمان و مکان برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های مربوط به عید غدیر خم را به مردم ارائه دهند. این نوع اطلاع‌رسانی باعث می‌شود تا افراد بتوانند به راحتی در مراسم‌های مختلف شرکت کرده و از فضایل و برکات این روز بهره‌مند شوند. به این ترتیب، چاپ بنرها نه تنها در ترویج و بزرگداشت عید غدیر خم مؤثر است، بلکه به ایجاد هماهنگی و سازماندهی بهتر مراسم‌ها و افزایش مشارکت عمومی نیز کمک می‌کند.

بنر تبریک سالروز عید غدیر خم به مناسبت این عید باشکوه و خجسته توسط ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید غدیر

طرح بنر عید غدیر خم شامل: تایپوگرافی عید غدیر خم ، تصویر گل، و متن تبریک عید غدیر خم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید غدیر  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر تبریک عید غدیر

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               155 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید غدیر
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی در طرح بنر عید غدیر خم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی عید غدیر خم و تصویر گل در طرح بنر عید غدیر خم

بنر جشن عید غدیر خم , طرح بنر عید غدیر , تذهیب , بنر عید غدیر , طرح بنر جشن عید غدیر , طرح بنر عید غدیر , تبریک روز عید غدیر خم , بنر تبریک روز عید غدیر , کادر تذهیب , دانلود بنر عید غدیر , طرح بنر تبریک عید غدیر , بنر روز عید غدیر , تایپوگرافی عید غدیر خم , عید غدیر خم , دانلود بنر غدیر خم , بنر تبریک عید غدیر , بنر عید غدیر خم , بنر تبریک عید غدیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325