طرح بنر ولادت حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان

شناسه مطلب : 440664
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : بنفش کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :80 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

ولادت امام زمان (عج)، که به نیمه شعبان مرتبط است، یکی از مناسبت‌های مهم و معنوی در تاریخ اسلام است که همواره به عنوان یک رویداد مورد توجه و ارزشمند در جامعه اسلامی جشن گرفته می‌شود. این روز فرصتی است برای یادآوری امید و ایمان به ظهور امام مهدی (عج) و تأکید بر آمادگی برای پذیرش فرزند آسمانی و رهبر کامل بشریت است. چاپ بنر‌ها به مناسبت این روز، به عنوان یک ابزار مهم در تبلیغات و آگاه‌سازی از اهمیت این مناسبت و ارزش‌های آن استفاده می‌شود.

اولین تاثیری که چاپ بنر برای روز ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان می‌تواند داشته باشد، افزایش آگاهی مردم نسبت به این مناسبت مهم است. با نصب بنر‌های مخصوص این روز در مکان‌های عمومی مانند خیابان‌ها، میدان‌ها و مراکز فرهنگی، می‌توان به مردم یادآوری کرد که این روز می‌تواند به عنوان فرصتی برای ایجاد ارتباط عمیقتر با امام زمان (عج) و آمادگی برای فراگیری ارزش‌های او مورد استفاده قرار گیرد.

دومین تاثیر این است که چاپ بنر به مناسبت ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان می‌تواند به ترویج ارزش‌های امید و ایمان کمک کند. این بنر‌ها می‌توانند پیام‌هایی حاوی انگیزه برای تقویت امید و ایمان در مردم را به ارمغان بیاورند و به آن‌ها یادآوری کنند که با ایمان و انتظار به فرج مهدی موعود (عج)، می‌توانند به زندگی معنوی‌تری دست یابند.

سومین تاثیر این است که چاپ بنر‌ها به مناسبت روز ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان می‌توانند به ایجاد فضایی مثبت و پرانرژی در جامعه کمک کنند. این بنر‌ها می‌توانند با ایجاد انگیزه برای حضور فعال در مراسمات و برنامه‌های مشترک، انسجام و همبستگی مردم را تقویت کرده و به ایجاد یک فضایی پر از امید و ایمان در جامعه کمک کنند.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل: تایپوگرافی برگرد یا ایها العزیز ، طرح گل و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               80 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه بنفش با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی برگرد یا ایها العزیز در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

امامت , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , طرح بنر ولادت امام زمان , امام زمان , طرح بنر میلاد امام مهدی , نیمه شعبان , طرح گل , طرح بنر ولادت امام مهدی , شکوفه , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , بنر لایه باز نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , بنر ولادت حضرت مهدی , بنر ولادت امام زمان , بنر میلاد امام مهدی , طرح بنر نیمه شعبان , بنر نیمه شعبان , تایپوگرافی برگرد یا ایها العزیز , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325