طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س ) و روز دختر

شناسه مطلب : 443761
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :240 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ولادت حضرت معصومه (س)، یکی از رویدادهای مهم و پربرکت در تاریخ اسلام است که هر ساله توسط مسلمانان جشن‌گرفته می‌شود. این روز، فرصتی است برای یادآوری زندگی و آموزه‌های نیکو و الگویی که حضرت معصومه (س) در جامعه اسلامی به ما ارائه کرده‌اند.

چاپ بنرها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی موثر، می‌تواند در تبلیغات و معرفی رویدادهای مربوط به ولادت حضرت معصومه (س) نقش بسیار مؤثری داشته باشد. با چاپ بنرهایی که حاوی تصاویر زیبا و متن‌هایی معنوی و الهی باشند، می‌توان به توجه بیشتر مخاطبان و ترویج ارزش‌های اخلاقی و معنوی کمک کرد. این بنرها می‌توانند در مکان‌های عمومی، مساجد، مراکز فرهنگی و حتی در فضای مجازی منتشر شده و به جامعه یادآوری کنند که این روز مقدس فرصتی است برای پیروی از آموزه‌های حضرت معصومه (س) و ارتقاء دینی و فرهنگی آنان در زندگی روزمره‌ی خود می‌باشد.

بنرهایی که با توجه به اهمیت و مقام حضرت معصومه (س) طراحی شوند، قادرند پیام‌های الهی و اخلاقی را به یادآوری کنند و افراد را به سوی معانی واقعی اسلام و زندگی معصومه (س) هدایت کنند. این بنرها می‌توانند در ایجاد اتحاد و همبستگی مسلمانان نیز نقش مهمی ایفا کنند و این رویداد مهم را به مردمان بیشتری شناسانده و نیازمندی به پیروی از مثال زندگی حضرت معصومه (س) را تأکید کنند.

بنر ولادت حضرت معصومه (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) شامل: تایپوگرافی یا فاطمه معصومه ، تذهیب ، طرح گل و متن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                240 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل و تایپوگرافی و طرح گل در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

تذهیب , طرح لایه باز بنر میلاد حضرت معصومه , روز دختر , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , طرح بنر روز دختر , تایپوگرافی یا فاطمه معصومه , بنر میلاد حضرت معصومه , دانلود psd بنر ولادت حضرت معصومه , دانلود بنر روز دختر , بنر روز دختر , بنر مناسبت میلاد حضرت معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , بنر ولادت حضرت معصومه , دانلود بنر میلاد حضرت معصومه , طرح گل , میلاد حضرت معصومه , بنر سالروز میلاد حضرت معصومه , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , بنر روز دختر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325