طرح بنر ولادت حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 434978
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :63 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

طرح بنر ولادت حضرت زینب

ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها)، دختر گرامی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، یکی از مهمترین رویدادهای مذهبی و فرهنگی در جوامع اسلامی است. این مناسبت، به چهارمین روز از ماه جمادی الثانیه مصادف با تاسوعا و عاشورا، برگزار می‌شود و جشن و تکریم این شخصیت الهی که نقش بسیار مهمی در حفظ و ترویج اصول اسلامی داشته است، جشن‌ها و مراسم‌های مذهبی را به همراه دارد.

چاپ بنرها یکی از روش‌های بسیار موثر در تبلیغ و اطلاع‌رسانی درباره ولادت حضرت زینب است. این بنرها با استفاده از تصاویر و متن‌های مناسب، زمان و مکان برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های مربوط به این روز مهم را به اطرافیان و مردم اعلام می‌کنند. این ابزار تبلیغاتی با جلب توجه عموم، مخاطبان را به شرکت در مراسمات و جشن‌های مربوط به ولادت حضرت زینب دعوت می‌کند. بنرها اغلب شامل تصاویر معنوی و پیام‌هایی با ارزش اخلاقی و مذهبی هستند که توانسته‌اند تأثیر بزرگی بر تعداد شرکت‌کنندگان در این مراسم‌ها داشته باشند و فرهنگ و ارزش‌های مرتبط با حضور ولادت حضرت زینب را ترویج دهند.

چاپ بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم، نقش بسزایی در گسترش آگاهی و شناخت عمومی نسبت به این مراسمات مهم دینی دارند. این ابزارها از زبان بصری و محتوای معنوی استفاده می‌کنند تا پیام‌های مهم اخلاقی و مذهبی را منتقل کنند و مردم را به فعالیت و شرکت فعال در جشن‌ها و مراسمات مرتبط با ولادت حضرت زینب دعوت کنند.

بنر لایه باز میلاد حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر میلاد حضرت زینب(س)

طرح بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار شامل: تایپوگرافی ، تذهیب و متن گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز پرستار، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت زینب می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز ولادت حضرت زینب (س)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               63 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر ولادت حضرت زینب (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز با طرح بنر ولادت حضرت زینب
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر ولادت حضرت زینب (س)

بنر ولادت حضرت زینب (س) , پرستار , بنر گرامیداشت روز پرستار , تصویر پرستار , طرح بنر لایه باز ولادت حضرت زینب و روز پرستار , تذهیب , پرستار ایرانی , بنر میلاد حضرت زینب (س) , طرح بنر ولادت حضرت زینب , طرح گل , بنر روز پرستار , بنر گرامیداشت ولادت حضرت زینب , بنر ولادت حضرت زینب , بنر لایه باز روز پرستار , روز پرستار , بنر لایه باز ولادت حضرت زینب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325