طرح بنر نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج)

شناسه مطلب : 440840
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

نیمه شعبان را به عنوان یکی از رویدادهای مهم در تاریخ اسلام می‌شناسیم که با ولادت امام زمان، حضرت مهدی (عج)، همراه است. این روز به عنوان فرصتی برای ارتباط با آسمان و دعا برای فرج آمدن امام زمان و نیز توجه به اصول اخلاقی و اجتماعی اسلامی تجلی می‌یابد. ولادت امام زمان (عج)، در این روز، به مومنان امید و انرژی می‌بخشد و آنها را به پیوند با ارزش‌های دینی و انسانی سوق می‌دهد.

بنرها و تبلیغات مرتبط با این موضوع می‌توانند نقش مهمی در گسترش این ایده‌ها و مفاهیم دینی ایفا کنند. چاپ بنرهای مرتبط با ولادت حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان می‌تواند به مردم یادآوری کند که این روزها فرصتی استثنایی برای افزایش ایمان، دعا و خیرخواهی است. بنرها با استفاده از عبارت‌های معنوی و تصاویری متناسب با موضوع، افراد را به شرکت در مراسمات دینی و اعمال نیکو واگذار می‌کنند.

از طرف دیگر، بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای افزایش آگاهی از اهمیت انتظار و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) عمل کنند. این اقدامات تأثیرگذاری در ارتقای انگیزه افراد برای پیروی از اصول دینی و تلاش برای بهبود شرایط جامعه دارند و در جهت فراروی آرمان‌های اسلامی و انسانی حرکت می‌کنند.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل:جمکران ، پروانه ، تایپوگرافی نیمه شعبان و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی نیمه شعبان در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

طرح بنر ولادت امام زمان , طرح بنر نیمه شعبان , تایپوگرافی نیمه شعبان , بنر لایه باز نیمه شعبان , بنر ولادت امام زمان , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , طرح بنر میلاد امام مهدی , طرح بنر ولادت امام مهدی , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , بنر نیمه شعبان , بنر ولادت حضرت مهدی , امام زمان , نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , امامت , بنر میلاد امام مهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325