طرح بنر میلاد امام حسن مجتبی (ع)

شناسه مطلب : 415292
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :111 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر میلاد امام حسن مجتبی

روز ولادت امام حسن مجتبی، دومین امام شیعیان، به عنوان یکی از رویدادهای مهم در تاریخ اسلام و جهان اسلام محسوب می‌شود. این رویداد هر ساله در تاریخ ۱۵ رمضان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مردم شیعه در سراسر دنیا جشن‌گرفته می‌شود. امام حسن علیه السلام با توجه به شخصیتی که داشت، تاثیری بی‌نظیر در تاریخ اسلام داشت و در طول عمر خود به دلیل فضیلت‌ها و اخلاق برتری که داشت، از جمله اشخاص پیشگام در حفظ و گسترش اسلام بود.

از سال‌ها قبل تاکید بر این موضوع شده که با چاپ بنر و اطلاع‌رسانی مناسب، مردم را درباره این روز بیشتر آگاه کرد. به همین دلیل، در سراسر دنیا مسلمانان، بنرها و پوسترهایی را با تصاویر امام حسن و اطلاعات مربوط به زندگی و شخصیت وی چاپ می‌کنند. با این اقدام، عموم مردم در خصوص امام حسن بیشتر آگاهی پیدا می‌کنند و علاوه بر اینکه این موضوع می‌تواند باعث افزایش تعلق به این شخصیت مقدس، بهبود برخی عادات و رفتارهای اجتماعی نیز شود.

چاپ بنر و پوستر در مورد روز ولادت امام حسن علیه السلام نه تنها باعث اطلاع‌رسانی بهتر به مردم می‌شود بلکه می‌تواند تاثیرات مثبتی بر رفتار و رویه مردم به ویژه جوانان داشته باشد. با این کار، می‌توان به اندازه‌ای شخصیت مقدس امام حسن را به جامعه شناساند

همچنین، با چاپ بنر و پوستر مرتبط با روز ولادت امام حسن، می‌توان به طور مستقیم تاثیراتی در ترویج اخلاقیات اسلامی و ارزش‌های انسانی داشته باشد. این پوسترها می‌توانند به یک نماد قدرتمند برای ترویج ارزش‌های اخلاقی و بشری تبدیل شوند و در این راه می‌تواند در تربیت نسل‌های جوان نقش مهمی بازی کند. همچنین این پوسترها می‌توانند برای معرفی و تبلیغ اسلام و مذهب شیعه نیز مفید باشند.

از دیگر تاثیراتی که چاپ بنر و پوستر در مورد روز ولادت امام حسن می‌تواند داشته باشد، تشدید عشق و ارتباط با این شخصیت مقدس است. این پوسترها می‌توانند باعث افزایش تعلق به امام حسن شوند و به جامعه شیعه کمک کنند تا درک بهتری از شخصیت وی پیدا کنند و با اندیشه‌های او آشنا شوند. در نتیجه، این پوسترها می‌توانند به گسترش فرهنگ عاشورایی و شیعیانه در جامعه کمک کنند.

به طور خلاصه، چاپ بنر و پوستر در مورد روز ولادت امام حسن می‌تواند تاثیرات مهمی برای جامعه شیعه و اسلامی داشته باشد. این تاثیرات شامل بهبود آگاهی مردم، ترویج ارزش‌های اخلاقی و بشری، تشدید عشق به این شخصیت مقدس و توسعه فرهنگ عاشورایی است.

بنر ولادت امام حسن مجتبی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن مجتبی

طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی شامل: تصویر گل ،  و متن مرتبط با ولادت امام حسن می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت امام حسن مجتبی

ابعاد:                               200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               111 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن مجتبی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی و تایپوگرافی کریم اهل بیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل در طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی

 


پوستر ولادت امام حسن مجتبی , بنر ولادت امام حسن , ولادت امام حسن مجتبی , بنر تولد امام حسن , ولادت امام حسن , امام حسن , امام حسن مجتبی , بنر ولادت امام حسن , بنر لایه باز ولادت امام حسن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325