طرح بنر مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 430936
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :242 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر سالروز شهادت امام رضا

شهادت امام رضا (ع) یکی از رویدادهای مهم و معنوی در تاریخ اسلام است که هر ساله با شور و اشتیاق بسیار توسط مسلمانان جشن گرفته می‌شود. امام علی بن موسی الرضا (ع)، نهمین امام اهل بیت (ع) و پسر امام کاظم (ع) بوده و زندگی خود را در خدمت به مردم و تعالی اخلاق انسانی گذراند. ایشان در سال 203 هجری قمری به شهادت رسیدند و مکملی ارزشمند به میراث علمی و دینی اسلام افزودند.

چاپ بنرها در روز شهادت امام رضا (ع) یکی از روش‌هایی است که مسلمانان از آن برای اظهار اراده و اعتراض به ظلم و ستم بهره می‌برند. این بنرها عموماً شامل نقل قرآنی، اشعاری از امام رضا (ع) یا پیام‌های معنوی هستند که ارزش‌ها و اصول اسلامی را نمایان می‌کنند. چاپ بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی و آموزشی، امکان انتقال پیام‌های مذهبی و انسانی امام رضا (ع) به نسل‌های جدید را فراهم می‌کند.

همچنین، چاپ بنرها در این روزها به عنوان نمادی از وفاداری و اراده مردم به اهل بیت پیامبر (ص) عمل می‌کند و باعث ایجاد همبستگی و انسجام در جامعه می‌شود. این بنرها به مسلمانان فرصت می‌دهند تا با تجدید نظر در ارزش‌ها و آموزه‌های امام رضا (ع)، به ارتقاء معنویت و اخلاقیات فردی و اجتماعی خود بپردازند. در نتیجه، چاپ بنرها در روز شهادت امام رضا (ع) نه تنها به احیای تاریخ مذهبی کمک می‌کند بلکه به تربیت نسل‌هایی با انگیزه به اتباع خیر و اخلاقیات اسلامی سودمندی عمده می‌آورد.

طرح بنر لایه باز به مناسبت شهادت امام رضا (ع) با زمینه مشکی و تصویر حرم، یک ایده بی‌نظیر است که اعمالی فراتر از ظاهر زیبا دارد. رنگ مشکی در این بنرها نمایانگر عزاداری و انکسار عمیق امامان معصوم (ع) و تمامی اهل بیت پیامبر (ص) است. این طرح، با آرامش و حس معنوی آرامی را ایجاد می‌کند و به مسلمانان فرصتی را برای تفکر و ذکر امام رضا (ع) فراهم می‌آورد.

تصویر حرم مطهر امام رضا (ع) که در این بنرها قرار دارد، احساس حضور در مکان مقدس و پرفضیلت حرم را به مخاطبان القا می‌کند. این تصویر تواضع و ارادت به امام رضا (ع) را به تصویر می‌کشد و مخاطبان را به تجدید نظر در ارزش‌های دینی و معنوی وی ترغیب می‌کند.

با توجه به لایه باز بودن این طرح بنر، امکان تغییر و تنظیم محتوا و متن بنرها بسیار آسان می‌شود. این امکان به تشویق مخاطبان برای شخصی‌سازی و استفاده در مراسمات مختلف مذهبی و فرهنگی می‌پردازد.

این طرح بنر لایه باز با زمینه مشکی و تصویر حرم امام رضا (ع) نمادی از عشق و ارادت به این امام معصوم و مکملی ارزشمند برای ترویج اصول و معارف اسلامی است که به مسلمانان این امکان را می‌دهد تا با افتخار و اراده بی‌پایان خود را به اهل بیت پیامبر (ص) اعلام کنند و پیام آنان را به نسل‌های جدید منتقل کنند.

طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا(ع)

طرح بنر شهادت امام رضا شامل:  تصویر حرم امام رضا ، کبوتر و متن تسلیت شهادت امام رضا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام رضا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت امام رضا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                              242 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت امام رضا
  • هم نشینی مناسب زمینه مشکی با طرح بنر شهادت امام رضا
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده از تایپوگرافی  مرتبط و تصویر حرم امام رضا در طرح بنر شهادت امام رضا (ع)

دانلود بنر شهادت امام رضا , بنر سالروز شهادت امام رضا , بنر شهادت ائمه , حرم امام رضا , بنر مراسم عزاداری شهادت امام رضا , دانلود طرح بنر شهادت امام رضا , 28صفر , بنر شهادت امام رضا , بنر تسلیت شهادت امام رضا , شهادت امام رضا , بنر آخر صفر , بنر عزاداری 28صفر , بنر لایه باز , طرح بنر شهادت امام رضا , طرح بنر سالروز شهادت امام رضا , بنر 28شفر , طرح بنر آخر صفر , مراسم عزاداری شهادت امام رضا , طرح بنر مراسم عزاداری شهادت امام رضا , امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325