طرح بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 437226
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :53 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه یکی از مراسم مذهبی در جامعه اسلامی است که به گرامیداشت و ماتم شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، دختر پیامبر اسلام حضرت محمد (صلى‌الله‌عليه‌وآله) می‌پردازد. این دوره یادآور حوادث تلخ و تاریخی پس از وفات پیامبر اسلام است که به شهادت حضرت فاطمه منجر شد. مردم شیعه در این دوره ماتم و عزاداری را با فراهم کردن فرصت‌های مختلفی نظیر مراسم جلسات دینی، مراسم سوگواری و اجتماعات متنوع برگزار می‌کنند.

تأثیر چاپ بنر در این موضوع بسیار مهم است زیرا با استفاده از این وسیله تبلیغاتی، مردم به راحتی از برنامه‌ها و مراسم مختلف در دهه فاطمیه مطلع می‌شوند. بنرها با ارائه اطلاعات کامل و جذاب درباره زمان، مکان و مضمون مراسم‌ها، می‌توانند تعداد شرکت‌کنندگان را افزایش دهند. همچنین، از طریق بنرها می‌توان ارتباط بین اجتماعات دینی و فرهنگی را تقویت کرده و افراد را به مشارکت فعال در این مراسم‌ها ترغیب کرد.

به علاوه، چاپ بنرها در ترویج اهمیت دهه فاطمیه نقش مؤثری دارند. این وسیله تبلیغاتی می‌تواند پیام‌های مذهبی و انگیزشی را به جامعه منتقل کند و افراد را به تفکر و اندیشه درباره معانی عمیق این مراسم دعوت کند. از طریق بنرها می‌توان ارزش‌های اخلاقی و انسانی مرتبط با دین را به جامعه اطلاع‌رسانی کرد و نقشی مثبت در افزایش فهم و ارتباط افراد با این مراسم‌ها داشت.

در نهایت، با توجه به تأثیر بنرها در جذب توجه جامعه، این وسیله تبلیغاتی می‌تواند به ترویج ارتباطات مثبت و انسجام جمعی در طول دهه فاطمیه کمک کند. بنابراین، به نظر می‌رسد که چاپ بنرها در تبلیغات مراسمات دهه فاطمیه نقش مهمی داشته باشند و در افزایش حضور و مشارکت فعال جامعه در این مراسم‌ها تأثیرگذار باشند.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               53 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , طرح بنر دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , بنر دهه فاطمیه , دهه اول فاطمیه , بنر عزاداری دهه اول فاطمیه , دهه فاطمیه , تذهیب , پر , بنر عزاداری دهه فاطمیه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه , بنر مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه , طرح گل , شهادت حضرت فاطمه , مراسم دهه اول فاطمیه , بنر شهادت حضرت زهرا , بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325