طرح بنر مراسم عزاداری اربعین حسینی

شناسه مطلب : 429385
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :159 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر مراسم عزاداری اربعین

مراسم عزاداری اربعین، یکی از بزرگترین مراسم مذهبی در جهان اسلام است که هر ساله به مناسبت چهلمین روز شهادت حسین بن علی (ع)، نخستین نوه پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، در کربلا عراق برگزار می‌شود. این مراسم، به گونه‌ای است که میلیون‌ها پیرو و عاشق اهل بیت (ع) از سراسر جهان به سمت کربلا حرکت می‌کنند تا در این مکان مقدس شرکت کنند. در این مراسم، مردم با حمل علم‌ها و پرچم‌های سیاه و سیاه‌پوشی به عزاداری و عرض ارادت خود به امام حسین (ع) و یاران باوفایش می‌پردازند.

از سوی دیگر، چاپ بنرها در این روز می‌تواند تأثیر مهمی در افزایش آگاهی و تشویق مردم به شرکت در مراسم عزاداری داشته باشد. این بنرها می‌توانند اطلاعات مربوط به زمان و مکان مراسم، سخنرانان، موضوعات مورد بحث و سایر جزئیات مرتبط را به وضوح منتقل کنند. همچنین، طراحی‌های خاص و هنری در بنرها می‌توانند احساس مذهبی و ارتباط عمیق‌تری را در مردم ایجاد کنند و ایشان را به مشارکت فعال‌تر و شرکت کامل‌تر در مراسم ترغیب نمایند. از این رو، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبلیغاتی می‌تواند به ترویج اهمیت و ارزش معنوی این مراسم در جامعه کمک نماید و تاثیرات مثبتی را به دنبال داشته باشد.

طرح بنر لایه باز اربعین حسینی با زمینه قرمز، یک ابزار بصری است که در جهت جذب توجه و ایجاد ارتباط عمیق با مراسم عزاداری اربعین حسینی طراحی می‌شود. زمینه قرمز در این بنر، نمایانگر حس شور و عشق مذهبی و انتقال احساسات پرشوری که در دل هر عاشق اهل بیت (ع) در این روزهای عزاداری وجود دارد، می‌باشد. قرمز، به عنوان یک رنگ پرطراوت و شور، احساس همبستگی و انسجام جمعی را به خوبی منعکس می‌کند.

تصویر عزادار حسینی که در این بنر به کار رفته است، نمادی از ارتباط عمیق مردم با شخصیت امام حسین (ع) و انتقال احساسات عشق و ارادت به او می‌باشد. این تصویر می‌تواند نمایان‌سازی زیبا و معنوی از جاودانگی پیام‌آوری امام حسین (ع) باشد و به مردم یادآوری کند که اصول و ارزش‌هایی که امام حسین (ع) در کربلا دفاع کرد، هنوز هم برای ما راهنمایی می‌کنند.

این طرح بنر لایه باز به مخاطبان اجازه می‌دهد تا با ویرایش و تغییرات خود، طراحی را به شکلی تخصیصی برای خود ایجاد کنند. این امکان به معانی و مفاهیم مختلفی که هر فرد در مراسم عزاداری اربعین حسینی می‌بیند، اجازه می‌دهد که به شکلی شخصی و خاص از این مراسم عزاداری برخورد کنند.

با توجه به اهمیت این مراسم و اثرگذاری زیادی که دارد، طرح بنر لایه باز با زمینه قرمز و تصویر عزادار حسینی می‌تواند ابزاری قدرتمند در ترویج فرهنگ عاشورا و ارتباط معنوی مردم با امام حسین (ع) و ارزش‌های انسانی و معنوی او باشد.

بنر لایه باز اربعین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر اربعین حسینی

طرح بنراربعین حسینی شامل: تصویر عزادار حسینی ،  کادر مذهبی ، تذهیب  و متن تسلیت اربعین حسینی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز اربعین 

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               159 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اربعین حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز با طرح بنر اربعین
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و اسلامی در طرح بنر
  • استفاده از متن مرتبط  با طرح بنر اربعین
  • طراحی شیک تایپوگرافی مرتبط با طرح بنر

پوستر اربعین , طرح بنر , بنر مراسم عزاداری اربعین , طرح پوستر اربعین , بنر اطلاع رسانی اربعین , بنر اطلاعیه اربعین , بنر لایه باز اربعین حسینی , بنر مناسبتی , اربعین حسینی , طرح لایه باز پوستر اربعین , دانلود بنر اربعین , طرح بنر اربعین حسینی , طرح بنر تسلیت اربعین حسینی , طرح بنر اربعین حسینی , اربعین , بنر اربعین حسینی , بنر اطلاع رسانی اربعین , بنر اطلاعیه اربعین حسینی , بنر , بنر تسلیت اربعین حسینی , طرح بنر مراسم عزاداری اربعین , بنر اربعین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325