طرح بنر مراسم شام غریبان

شناسه مطلب : 426199
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :57 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنرمراسم شام غریبان

ماه محرم به عنوان یکی از ماه‌های مقدس در تقویم اسلامی، در جامعه مسلمانان به ویژه شیعیان بسیار اهمیت دارد. در این ماه، مراسم‌های مذهبی و عزاداری برگزار می‌شود که به یاد و عزاداری از شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در روز عاشورا می‌باشد. یکی از مراسم مهم در این ماه، شام غریبان است که در شب عاشورا برگزار می‌شود.

شام غریبان یک مراسم عزاداری است که در آن، مردم به خاطر شهادت حضرت امام حسین (ع) و اصحاب وفادارشان به صورتی مراسمی و متفاوت از سایر روزهای محرم، عزاداری می‌کنند. این مراسم با تنهایی و سوگواری در محله‌ها و حسینیه‌ها برگزار می‌شود و اغلب به همراه آهنگ‌ها، مدیحه‌سرایی، سینه‌زنی و مرثیه‌خوانی همراه است.

چاپ بنر‌های مراسمی و تبلیغاتی برای روز شام غریبان نقش مهمی در جذب مردم و اطلاع‌رسانی درباره این مراسم دارد. بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای آگاهی‌بخشی به مردم درباره زمان و مکان برگزاری مراسم، برنامه‌ها و خدمات مربوط به شام غریبان مورد استفاده قرار گیرند. همچنین، از طریق بنرها می‌توان از مضامین و مفاهیم مراسم شام غریبان نیز اطلاع داد و این رویداد مهم را به یاد مردم جامعه بیاندازد.

بنابراین، چاپ بنرهای مراسمی برای روز شام غریبان می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب مردم به مراسم و نیز اطلاع‌رسانی صحیح درباره آن داشته باشد. با استفاده از بنرها، مردم به راحتی می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را درباره زمان و مکان برگزاری مراسم دریافت کنند و با شرکت در شام غریبان، در مراسمی پر از عزاداری و ارزش‌های مذهبی و انسانی مشارکت کنند.

 

طرح لایه باز بنر مراسم شام غریبان، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر مراسم شام غریبان

طرح بنر پلاکارد محرم شامل:تایپوگرافی شام غریبان و تصویر مناسب بنر شام غریبان می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر مراسم شام غریبان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               57 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز مراسم شام غریبان
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی شام غریبان در طرح بنر مراسم شام غریبان

پلاکارد , بنر ماه محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , ماه محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , بنر ایام محرم , طرح پلاکارد محرم , طرح بنر تسلیت محرم , طرح بنر ماه محرم , بنر عزاداری محرم , محرم , بنر افقی ماه محرم , پلاکارد ماه محرم , طرح بنر محرم , طرح بنر تسلیت محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر شام غریبان , بنر تسلیت محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , بنر ایام سوگواری محرم , ایام سوگواری محرم , بنر محرم , تذهیب , دانلود بنر افقی تسلیت ماه محرم , بنر مراسم شام غریبان , بنر سالروز شهادت امام حسین , طرح پلاکارد , طرح بنر افقی ماه محرم , دانلود بنر ماه محرم , طرح بنر محرم , بنر لایه باز محرم , بنر افقی تسلیت ماه محرم , بنر عاشورا , دانلود بنر محرم , تایپوگرافی شام غریبان , بنر ماه محرم , طرح بنر ایام محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325