طرح بنر لایه باز یادواره شهدا

شناسه مطلب : 441483
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :146 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر لایه باز یادواره شهدا

یادواره شهدا به عنوان یکی از مراسم مهم و ارزشمند در فرهنگ و تاریخ ایران، نقش بسیار مهمی در حفظ و گسترش ارزش‌های ملی و مذهبی دارد. این مراسم، همراه با برگزاری مراسم‌های مذهبی و اجتماعی، در تجدید میثاق با ایده‌ها و اهداف شهدا، ارتقای ارزش‌های انسانی و ایجاد همبستگی و وحدت در جامعه ایرانی اسلامی تأثیر مثبتی دارد. چاپ بنرها نیز به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی و ارتباطی، در ایجاد و گسترش این مراسم موثر عمل می‌کنند.

اولین تأثیر چاپ بنرها برای یادواره شهدا، جلب توجه و ایجاد ارتباط با مخاطبان است. طراحی بنرهایی با استفاده از تصاویر شهدا، پرچم‌های ملی، و پیام‌های مرتبط با معنویت و ایثارگری، می‌تواند احساس ارتباط و همبستگی با این ارزش‌های مهم را در مخاطبان تقویت کند و آن‌ها را به شرکت در این مراسم دعوت کند.

تأثیر دوم چاپ بنرها، ترویج ارزش‌های مذهبی و ملی است. این بنرها می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر، ارزش‌های مذهبی و ملی مرتبط با شهادت و ایثارگری را به مخاطبان انتقال دهند و آن‌ها را به احترام و قدردانی از شهدا و ارزش‌های آنان دعوت کنند.

تأثیر سوم چاپ بنرها، افزایش حضور و شرکت مردم در مراسم یادواره شهدا است. با استفاده از این بنرها، می‌توان مردم را به شرکت فعال‌تر و بیشتر در مراسم‌های یادواره شهدا تشویق کرد و به آن‌ها یادآوری کرد که حضور و شرکت در این مراسم موجب افزایش وحدت و همبستگی در جامعه می‌شود. به طور کلی، چاپ بنرهای مرتبط با یادواره شهدا می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و ارتباطی موثر، در حفظ و گسترش ارزش‌های ملی و مذهبی مرتبط با این مراسم مهم دستیابی به نتایج مثبتی داشته باشد.

طرح بنر یادواره شهدا، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر یادواره شهدا

طرح بنر یادواره شهدا شامل: تایپوگرافی زنده ایم به خون شهدا ، تصویر مناسب ،متن مرتبط با یادواره شهدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی یادواره شهدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر یادواره شهدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر یادواره شهدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               146 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر یادواره شهدا
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر یادواره شهدا
  • استفاده مناسب از تصویر مناسب در طراحی بنر یادواره شهدا
  • استفاده از تایپوگرافی زنده ایم به خون شهدا در طرح بنر یادواره شهدا

 


تصویر شهدا , بنر اطلاع رسانی , طرح بنر یادواره شهدا , یادواره شهدا , بنر اطلاع رسانی یادواره شهدا , شهدای دفاع مقدس , شهدای مدافع حرم , بنر شهدا , تایپوگرافی زنده ایم به خون شهدا , دانلود طرح بنر یادواره شهدا , بنر یادواره شهدا , طرح بنر یادواره شهدای مدافع حرم , بنر یادمان شهدا , طرح بنر شهدا , طرح بنر لایه باز یادواره شهدا , یادواره شهدای مدافع حرم , بنر شهدای شاخص ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325