طرح بنر لایه باز هفته ناشنوایان

شناسه مطلب : 432320
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز ناشنوایان

روز ناشنوایان یک روز مخصوص به توجه به افرادی است که با مشکلات شنوایی مواجه هستند. این روز هر ساله در تاریخ معینی جشن گرفته می‌شود تا به اهمیت تشخیص، درمان، و حمایت از افراد ناشنوا و کم‌شنوا اشاره کند. چاپ بنرهای مخصوص به مناسبت این روز می‌تواند تأثیرات مثبتی در زندگی افراد ناشنوا و کم‌شنوا و جامعه به عنوان کل داشته باشد.

  1. توعیت عمومی: بنرهای چاپی به مناسبت روز ناشنوایان می‌توانند به توعیت عمومی درباره مسائل شنوایی کمک کنند. این بنرها می‌توانند اطلاعاتی در مورد نحوه شناسایی مشکلات شنوایی، خدمات مراقبت از سلامت شنوایی، و راه‌های ارتقاء ارتباط با افراد ناشنوا ارائه دهند.

  2. تشویق به احترام و اهمیت شنوایی: بنرها می‌توانند به تشویق به احترام به افراد ناشنوا و کم‌شنوا کمک کنند. این افراد ممکن است با چالش‌هایی در زندگی روزمره مواجه شوند که با پذیرش و احترام به شنوایی آن‌ها می‌توان به حل آن‌ها کمک کرد.

  3. تشویق به حمایت اجتماعی: بنرهای چاپی می‌توانند به تشویق به حمایت اجتماعی از افراد ناشنوا کمک کنند. این حمایت می‌تواند شامل ارتقاء دسترسی به خدمات شنوایی، ایجاد فرصت‌های شغلی برای این افراد، و ترویج محیط‌های دوستانه به شنوایی باشد.

با چاپ بنرهای مخصوص به مناسبت روز ناشنوایان، می‌توان توجه عمومی به این مسئله مهم و اهمیت حمایت از افراد ناشنوا را افزایش داد. این اقدام می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی افراد ناشنوا کمک کرده و افراد ناشنوا را از نظر اجتماعی و فرهنگی تقدیر کند.

بنر لایه باز به مناسبت روز ناشنوایان با زمینه کرم و وکتور گوش می‌تواند به شکل زیر باشد:

  1. زمینه کرم: انتخاب زمینه کرم در این بنر نمایانگر گرمایی و انسان‌محوری است. رنگ کرم به عنوان نمادی از آرامش و تعامل اجتماعی اشاره می‌کند.

  2. تصویر وکتور گوش: در این بنر، تصویر وکتور یک گوش به عنوان نمایانگر موضوع روز ناشنوایان می‌تواند قرار گیرد. این تصویر نمایانگر اهمیت شنوایی و گوش دادن به نیازهای افراد ناشنوا است.

  3. پیام تشکر و ایجاد احترام: در بنر می‌توانید پیامی از نوع "تشکر از افراد ناشنوا به عنوان قهری برای تغییر و بهبود جامعه" را قرار دهید. این پیام می‌تواند به تقدیر از افراد ناشنوا و تحمل آن‌ها از چالش‌های زندگی اشاره کند.

  4. آگاهی از مسائل شنوایی: بنر می‌تواند با استفاده از متن‌های آموزنده به آگاهی عمومی از مسائل شنوایی و راه‌های حمایت از افراد ناشنوا کمک کند. این اطلاعات می‌توانند شامل نکاتی در مورد حفاظت از شنوایی، خدمات بهبود شنوایی، و راه‌های تقویت ارتباط با افراد ناشنوا باشند.

  5. استفاده از لایه‌ها برای ویرایش آسان: امکان استفاده از لایه‌های باز در بنر به طراحان گرافیکی این امکان را می‌دهد که متن و محتوا را با توجه به موضوع مخصوص هر سال تغییر دهند. این امکان به آنها این اجازه را می‌دهد تا بنر را به تطابق با محتوای هر سال و مخاطبان مختلف تنظیم کنند.

طراحی چنین بنری می‌تواند به بهترین نمایش از اهمیت شنوایی و ترویج توجه به نیازهای افراد ناشنوا و کم‌شنوا کمک کند. این بنر می‌تواند به تشویق به احترام به شنوایی و بهبود کیفیت زندگی افراد ناشنوا کمک کند.

بنر لایه باز روز ناشنوایان، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز جهانی ناشنوایان

طرح بنر روز ناشنوایان شامل: تصویر گوش و متن گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهانی ناشنوایان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز جهانی ناشنوایان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، صورتی

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ناشنوایان
  • هم نشینی مناسب زمینه کرم وصورتی با طرح بنر روز جهانی ناشنوایان
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گوش
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز ناشنوایان

طرح لایه باز بنر روز ناشنوایان , ناشنوا , تصویر گوش , طرح بنر روز ناشنوایان , طرح لایه باز استند هفته ناشنوایان , بنر لایه باز هفته ناشنوایان , طرح بنر هفته ناشنوایان , طرح بنر لایه باز هفته ناشنوایان , دانلود بنر هفته ناشنوایان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325