طرح بنر لایه باز روز کودک

شناسه مطلب : 435757
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :79 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز روز کودک

روز کودک یکی از رویدادهای مهم و خاص در تقویت و ترویج حقوق کودکان در سراسر جهان است که هر ساله در تاریخ معینی جشن گرفته می‌شود. این روز به منظور برجسته ساختن اهمیت ویژه کودکان، توجیه حقوق آنان و توجیه نیازمندی‌ها و مسائل آنها برگزار می‌شود. در این روز، توجه به سلامت، آموزش، و شادابی کودکان و نوجوانان بیشتر شده و برنامه‌های مختلفی به منظور افزایش آگاهی عمومی از حقوق کودکان برگزار می‌شود.

تأثیر چاپ بنر در روز کودک بسیار چشم‌گیر و قابل توجه است. چاپ بنرها با تصاویر زیبا، شعارهای جذاب و پیام‌های قوی می‌توانند به عنوان ابزاری کارآمد در ترویج مفاهیم مرتبط با حقوق کودکان عمل کنند. این بنرها عمدتاً در اماکن عمومی، مدارس، پارک‌ها، و مراکز تفریحی نصب می‌شوند تا به گسترش آگاهی در میان اجتماع کمک کنند.

چاپ بنرها نه تنها در جلب توجه به رویدادهای مرتبط با روز کودک مؤثر هستند بلکه به افزایش شناخت افراد از حقوق و نیازهای کودکان نیز کمک می‌کنند. این بنرها معمولاً تصاویری از کودکان شاد و سالم را به نمایش می‌گذارند و از زبان‌های ساده و آسان برای بیان حقوق اساسی کودکان استفاده می‌کنند. به این ترتیب، تأثیرگذاری این وسیله تبلیغاتی در ترویج حقوق کودکان و ایجاد حساسیت اجتماعی به این موضوع بسیار زیاد است.

طرح بنر روز کودک توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز کودک

طرح بنر روز کودک شامل: تایپوگرافی ، وکتور کودک ، و متن گرامیداشت روز کودک میباشد که توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز کودک

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               79 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز کودک
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر
  • طراحی کاربردی بنر روز کودک

بنر لایه باز روز جهانی کودک , طرح بنر روز جهانی , روز جهانی کودک , طرح بنر روز جهانی کودک , کارت پستال روز جهانی کودک , بنر روز کودک , وکتور کودک , روز کودک , بنر روز جهانی کودک , تصویر کودک , کودک طرح روز جهانی کودک , پوستر روز جهانی کودک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325