طرح بنر لایه باز روز جهانی کودک

شناسه مطلب : 421443
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :293 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طح بنر روز جهانی کودک

روز جهانی کودک یکی از رویدادهای مهم در تقویت حقوق کودکان در سراسر جهان است. این روز در تاریخ ۲۰ نوامبر هر سال برگزار می‌شود و به منظور جشن‌گری و بررسی وضعیت کودکان و توجه به نیازها و حقوق آن‌ها است. چاپ بنرهای مخصوص به این روز می‌تواند تاثیر بسزایی در آگاهی‌بخشی و ایجاد ارتباط با مردم و همچنین ارتقای حمایت و مشارکت در رفاه کودکان داشته باشد.

استفاده از چاپ بنر برای روز جهانی کودک به منظور جذب توجه و حمایت عمومی از کودکان و حقوق آن‌ها بسیار اهمیت دارد. طراحی این بنرها با تأکید بر مفهوم رشد، آرامش و شادی کودکان، می‌تواند مردم را به شرکت فعال در برنامه‌ها و رویدادهای مرتبط با این روز دعوت کند. طراحی‌های جذاب و متنوع با استفاده از رنگ‌های شاد و عکس‌های بچگانه، احساس مهربانی و مسئولیت‌پذیری را در مردم تقویت می‌کند و آن‌ها را به اندیشیدن و عمل کردن در راستای بهبود وضعیت کودکان ترغیب می‌کند.

علاوه بر این، چاپ بنرهای مخصوص روز جهانی کودک می‌تواند به ارتقای آگاهی عمومی درباره مسائل و مشکلات کودکان کمک کند. این بنرها می‌توانند شامل آمار و اطلاعات مهم درباره وضعیت کودکان در سطح جهان، توجیهات و سیاست‌های مورد نیاز برای حمایت از کودکان و تأمین حقوق آن‌ها باشند. طراحی‌های مناسب با استفاده از اطلاعات قابل فهم و زبان ساده، مردم را با مسائل و ضرورت اقدام در راستای رفاه کودکان آشنا می‌کند و آن‌ها را به فعالیت و همکاری در این زمینه تشویق می‌کند.

بنابراین، چاپ بنرهای مخصوص روز جهانی کودک تأثیر مهمی در آگاهی‌بخشی و حمایت عمومی از حقوق کودکان دارد. این بنرها می‌توانند بستری مناسب برای ارتقای شناخت جامعه درباره نیازها و مشکلات کودکان باشند و در نهایت بهبود وضعیت آن‌ها را در سطح جهانی تسریع کنند.

طرح بنر روز کودک توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز جهانی کودک

طرح بنر روز جهانی کودک شامل: تایپوگرافی ، تصویر کودک ، و متن گرامیداشت روز جهانی کودک میباشد که توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز جهانی کودک

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               293 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز جهانی کودک
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر
  • طراحی کاربردی بنر روز جهانی کودک

روز کودک , بنر روز کودک , بنر لایه باز روز جهانی کودک , کودک طرح روز جهانی کودک , روز منع کار کودک , بنر روز جهانی کودک , منع کار کودک , طرح بنر روز جهانی کودک , طرح بنر روز جهانی , طرح بنر روز منع کار کودک , کارت پستال روز جهانی کودک , روز جهانی کودک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325