طرح بنر لایه باز خوش آمد گویی مسافران نوروزی

شناسه مطلب : 414711
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :72 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر خوش آمد گویی مسافران نوروزی

 

عید نوروز، به عنوان جشنی مرتبط با آغاز سال جدید در ایران، از جمله مهمترین و محبوب ترین جشن ها در این کشور است. این عید با تجدید حیات طبیعت و شروع فصل بهار، همراه است و به همین دلیل، اغلب به عنوان شاهراهی برای شروع زندگی جدید و آغاز تغییرات مهم در زندگی افراد، در نظر گرفته می شود. در این عید، افراد به صورت خانوادگی و دوستانه با هم جمع می شوند و از غذاهای محلی و سنتی این فصل استفاده می کنند. همچنین، تنظیم سفره هفت سین نیز از جمله رسوم و تقالید مرسوم در این عید است.

یکی از شیوه های محبوب برای جشن گرفتن در این عید، چاپ بنر های تبلیغاتی است. این بنرها عمدتا به صورت گسترده در مراکز شهری و کوچه های مختلف نصب می شوند و حاوی پیام هایی مرتبط با عید نوروز، از جمله تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن این عید، آرزوی سلامتی و خوشبختی برای افراد و ارائه پیشنهادات تخفیفی برای خریدهای این فصل هستند.

استفاده از بنر های تبلیغاتی در عید نوروز تاثیر مهمی بر روی جشن گرفتن در این عید دارد. به دلیل پراکنده بودن این بنرها در مکان های مختلف شهر، افراد بیشتر از فراز و نشیب های این عید آگاه می شوند و بهتر می توانند خریدهای خود را برای این فصل پر از جذابیت انجام دهند. 

ادامه می‌دهم:

همچنین، چاپ بنرهای تبلیغاتی در عید نوروز می‌تواند تاثیر مثبتی در ایجاد حس شادی و شور و هیجان در میان افراد داشته باشد. با دیدن بنرهای پر رنگ و خلاقانه، افراد حس خوبی را تجربه می‌کنند و این امر می‌تواند تاثیر مستقیمی در افزایش روحیه جشن‌گران داشته باشد.

همچنین، این بنرها می‌توانند به عنوان یکی از عوامل جذب گردشگران به شهرها و مناطق مختلف در این عید عمل کنند. با نصب بنرهای تبلیغاتی در مناطق دیدنی و توریستی شهر، گردشگران به راحتی با رسوم و راهکارهای جشن گرفتن در این عید آشنا می‌شوند و این امر می‌تواند به عنوان یکی از عوامل جذب گردشگران به شهر و منطقه عمل کند.

در کل، چاپ بنرهای تبلیغاتی در عید نوروز به عنوان یک راه کار موثر برای جشن گرفتن در این عید و ایجاد حس شادی و شور و هیجان در میان افراد مطرح است. با نصب بنرهای تبلیغاتی در مکان‌های مختلف شهر، افراد بهتر می‌توانند از فراز و نشیب‌های این عید آگاه شوند و خریدهای خود را برای این فصل پر از جذابیت انجام دهند. همچنین، نصب بنرهای تبلیغاتی می‌تواند به عنوان یکی از عوامل جذب گردشگران به شهر و منطقه عمل کند.

 

طرح بنر خیر مقدم مسافران نوروزی ، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر خیر مقدم مسافران نوروزی

طرح بنر خیر مقدم شامل: تصویر گل ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن مرتبط با بنر خوش آمد گویی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر خیر مقدم مسافران نوروزی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

دانلود بنر خیر مقدم لایه باز , بنر خیر مقدم لایه باز , بنر خیر مقدم psd ,  بنر خیر مقدم , دانلود بنر خیرمقدم , دانلود بنر خوش آمد گویی , متن خیرمقدم , متن بنر خیر مقدم , مقدمتان گلباران , طرح psd , بنر خوش آمدگویی , بنر لایه باز خیرمقدم  , خوش آمد گویی ,  بنر psd , طرح بنر , خیرمقدم ,  تذهیب ,  لایه باز  , دوربری , طرح موکاپ بنر , بنرهای خیر مقدم , خیرمقدم مدعوین   , خوش آمدید ,  خوش آمد گویی میهمانان ,  بنر خیرمقدم رسمی , خیر مقدم 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز خیر مقدم مسافران نوروزی

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، سفید

سایز:                               72 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز خیر مقدم مسافران نوروزی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و سفید با طرح بنر خیر مقدم مسافران نوروزی
  • طراحی ساده کاربردی بنر
  • استفاده از نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب در طراحی بنر
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت  گل در طراحی بنر خیر مقدم مسافران نوروزی

 


طرح بنر خوش آمد گویی , بنر خیر مقدم لایه باز , بنر خیر مقدم نوروز , بنر خیر مقدم مسافران نوروزی , بنر خیر مقدم psd , بنر خیر مقدم نوروز 1402 , دانلود بنر خیر مقدم لایه باز , بنر لایه باز خیر مقدم , طرح بنر خیر مقدم مسافرین نوروزی 1402 , دانلود بنر خیرمقدم , متن خیرمقدم , بنر لایه باز خیر مقدم نوروز , طرح بنر خیر مقدم مسافران نوروزی , دانلود بنر خوش آمد گویی , مقدمتان گلباران , نوروز 1402 , بنر لایه باز خوش آمد گویی , طرح بنر لایه باز خیر مقدم , بنر لایه باز خیر مقدم نوروزی , متن بنر خیر مقدم , طرح psd , طرح بنر خیر مقدم نوروز , بنر خیر مقدم , طرح بنر خیر مقدم نوروز 1402 , طرح بنر خیر مقدم , طرح لایه باز بنر خیر مقدم نوروز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325