طرح بنر لایه باز جشن تکلیف

شناسه مطلب : 438951
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :289 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر جشن تکلیف


طراحی بنر لایه باز برای جشن تکلیف با زمینه آبی و تصویر دختر بچه با چادر می‌تواند یک ابزار جذاب و شناختی برای اعلان این لحظه‌ی مهم در زندگی یک دختر باشد. رنگ آبی به عنوان زمینه این بنر، حس آرامش و صفا را القا می‌کند و با تلفیق آن با تصویر دختر بچه، جشن تکلیف را به یک تجربه زیبا و پراز احساسات می‌تبدیل می‌کند.

تصویر دختر بچه با چادر نمادی از پیرایش و رسمیت در مرحله‌ی جدید زندگی است. این تصویر، زیبایی و برجستگی جشن تکلیف را به تصویر می‌کشد و به دختر بچه احساس خاصی از شادی و افتخار می‌بخشد.

استفاده از لایه باز در این بنر این امکان را به طراحان می‌دهد تا با تغییراتی در متن، فونت، و افکت‌های گرافیکی، بنر را به شیوه‌های مختلفی سفارشی‌سازی کنند. این ویژگی انعطاف‌پذیری به افراد اجازه می‌دهد تا بنر را به‌طور دقیق‌تر با هویت شخصیتی و سبک جشن تکلیف دختر خود هماهنگ کنند.

با طراحی حسن‌شده‌ای که این بنر ایجاد می‌کند، جشن تکلیف به یادداشت خاص و دائمی در زندگی دختر بچه تبدیل می‌شود. این بنر لایه باز نه تنها به جشن‌ها و مراسم تکلیف اضافه‌شده، بلکه یک خاطره زیبا و ماندگار را نیز با خود به همراه دارد.

بنر لایه باز جشن تکلیف، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر جشن تکلیف

طرح بنر جشن تکلیف شامل: تصویر دختر بچه چادری در جشن تکلیف ، تایپوگرافی جشن تکلیف و متن مرتبط با این روز می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر جشن تکلیف می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز جشن تکلیف

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               289 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر جشن تکلیف
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر جشن تکلیف
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر دختر بچه در طرح بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی جشن تکلیف در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر جشن تکلیف

بنر جشن مدارس , طرح لایه باز بنر جشن تکلیف , پس زمینه شاد , دختر با حجاب , طرح بنر لایه باز جشن تکلیف , تایپوگرافی جشن تکلیف , بنر افقی جشن تکلیف , کودک با حجاب , بنر جشن تکلیف , طرح بنر جشن تکلیف , چادر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325