طرح بنر لایه باز جشن تکلیف

شناسه مطلب : 438417
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :170 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر جشن تکلیف

طراحی یک بنر جشن تکلیف با زمینه صورتی و تصویر دختر بچه چادری می‌تواند به مناسبت یکی از لحظات مهم در زندگی دختران ایجاد شود. این طرح می‌تواند احساس خوشحالی و شادی را به مراسم تکلیف اضافه کرده و یادآور لحظاتی خاص در زندگی فرد باشد.

  1. زمینه صورتی: انتخاب رنگ صورتی به عنوان زمینه بنر، نمادی از شادی و سرور است. این رنگ می‌تواند حالت فرح و مراسمی را به تصویر بکشد و بازهم به مخاطبان احساس خوبی منتقل کند.

  2. تصویر دختر بچه چادری: استفاده از تصویر یک دختر بچه چادری نماد ایستادگی، عفاف، و زیبایی را به تصویر می‌کشد. این تصویر می‌تواند مفهومی از حفظ ارزش‌های دینی و فرهنگی در تکلیف دختران به تصویر بکشد.

  3. زینت‌پذیری با لایه باز: حفظ لایه باز در طراحی بنر این امکان را به افراد می‌دهد تا محتوای بنر را بر اساس سلیقه و نیازهای خود تنظیم کنند. این امکان به دیگران نیز اجازه می‌دهد تا محتوای بنر را برای مواقع مختلف و با توجه به موضوعات مختلف ویرایش کنند.

  4. عبارات مبارزه‌آمیز: اضافه کردن عباراتی با محتوای مبارزه‌آمیز و الهام‌بخش می‌تواند احساس اعتماد به نفس و تلاش برای پیشرفت را در دختران تازه تکلیف گرفته، تقویت کند.

  5. متن‌های مهارت‌آموز: افزودن متن‌هایی که به دختران نکات مهارت‌آموز و راهنمایی‌های مفید برای زندگی بعد از تکلیف را ارائه دهند، از اهمیت زندگی دینی و اخلاقی در این مرحله مهم تأکید خواهد کرد.

با استفاده از این عناصر، طراحی بنر جشن تکلیف می‌تواند یک جشن مفرح و معنوی برای دختران باشد و به آنها احساس ثابت قدمی و بزرگ شدن در دین و فرهنگ را القا کند.

بنر لایه باز جشن تکلیف، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر جشن تکلیف

طرح بنر جشن تکلیف شامل: تصویر دختر بچه چادری در جشن تکلیف ، تایپوگرافی جشن تکلیف و متن مرتبط با این روز می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر جشن تکلیف می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز جشن تکلیف

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               170 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر جشن تکلیف
  • هم نشینی مناسب زمینه صورتی با طرح بنر جشن تکلیف
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر دختر بچه در طرح بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی جشن تکلیف در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر جشن تکلیف

کودک با حجاب , طرح بنر جشن تکلیف , دختر با حجاب , طرح لایه باز بنر جشن تکلیف , بنر جشن مدارس , بنر افقی جشن تکلیف , بنر جشن تکلیف , پس زمینه شاد , چادر , طرح بنر لایه باز جشن تکلیف , تایپوگرافی جشن تکلیف ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325