طرح بنر لایه باز جشن آزادی زندانیان و جشن گلریزان

شناسه مطلب : 441369
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :31 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر جشن آزادی زندانیان

جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد، یکی از لحظات مهم و خوشبختی در جامعه است که نمادی از امید به بازگشت به جامعه و دوباره شروع زندگی است. این رویداد، زمانی است که افرادی که به دلیل جرایم غیر عمد به زندان افتاده‌اند، با پایان دوره محکومیت خود، به آزادی باز می‌گردند. این لحظه به‌عنوان یک فرصت برای این افراد و خانواده‌هایشان برای شروع دوباره و ادامه زندگی با احترام و امید، بسیار مهم است.

چاپ بنرهای تبلیغاتی به مناسبت جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان غیر عمد، می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جامعه داشته باشد. این بنرها با نشان دادن تصاویر شاد و خوشحالی افرادی که از زندان آزاد شده‌اند، احساس امید و خوشبختی را به مخاطبان منتقل می‌کنند. علاوه بر این، این بنرها می‌توانند پیام‌هایی از مهمیت بازگشت به جامعه و فرصت دوباره شروع زندگی را ارسال کنند و افراد را به پذیرش و حمایت از این زندانیان ترغیب کنند.

بنرهای تبلیغاتی به مناسبت جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان غیر عمد، همچنین می‌توانند نقش مهمی در تغییر نگرش جامعه نسبت به زندانیان داشته باشند. این بنرها با نشان دادن افرادی که با پایان دوره محکومیت خود، به عنوان اعضای سازنده جامعه به جامعه بازمی‌گردند، می‌توانند به برقراری ارتباط مثبت و پذیرش بیشتر این افراد کمک کنند. به این ترتیب، چاپ بنرهای تبلیغاتی به مناسبت این جشن می‌تواند به ارتقاء فرهنگ حمایت از بازگشت به جامعه و امیدبخشی به افراد زندانی کمک کند.

بنر جشن آزادی زندانیان ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر جشن آزادی زندانیان

طرح بنر جشن آزادی زندانیان شامل: تصویر قفس و پرنده ،  طرح گل و تذهیب ، میباشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر جشن آزادی زندانیان  را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر جشن آزادی زندانیان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                31 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر جشن آزادی زندانیان
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی در طرح بنر جشن آزادی زندانیان
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر قفس و  تایپوگرافی جشن گلریزان در طرح بنر جشن آزادی زندانیان

 

 


طرح بنر لایه باز جشن گلریزان , قفس , بنر لایه باز آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد , بنر جشن آزادی زندانیان , دانلود psd بنر جشن گلریزان , بنر لایه باز مناسبت آزاد سازی زندانیان , جشن گلریزان , جرائم غیر عمد مالی , بنر جشن گلریزان زندانیان , بنر مناسبت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی , مناسبت جشن گلریزان , بنر روز آزاد سازی زندانیان , بنر لایه باز جشن آزادی زندانیان , طرح بنر لایه باز جشن آزادی زندانیان , پرنده , تایپوگرافی جشن گلریزان , طرح بنر روز جشن گلریزان , آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی , بنر لایه باز جشن آزادی زندانیان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325