طرح بنر لایه باز تبریک عید نوروز psd

شناسه مطلب : 413785
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :61 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر نوروز

عید باستانی نوروز یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای ایرانیان و بسیاری از مردم آسیای میانه است. این عید به مناسبت شروع بهار و آغاز سال جدید شمسی در ایران و مناطقی از آسیای میانه جشن گرفته می‌شود و با عبارتی دیگر، به عنوان جشن سال نو و بهار آغاز می‌شود. در این رویداد مهم، ارگان‌ها و ادارات دولتی می‌توانند با چاپ بنر و تبلیغات مناسب، به افزایش شناخت و ارزش بنیادین این رویداد و روحیه ملی و فرهنگی جامعه کمک کنند.

یکی از مزایای استفاده از چاپ بنر در این رویداد، فراهم کردن فضایی برای تبلیغات و افزایش آگاهی مردم از مهمیت نوروز است. با چاپ بنرهای مرتبط با این رویداد، به عنوان یکی از عناصر فرهنگی مهم، می‌توان به افزایش اطلاعات و آگاهی مردم از رویدادهای مرتبط با نوروز، کمک کرد و باعث ایجاد ارتباط بیشتر و تعامل جامعه با فرهنگ و سنت‌های مرتبط با نوروز شد.

استفاده از چاپ بنر در جشن نوروز همچنین می‌تواند به بهبود روحیه و خلقیات جامعه کمک کند. با این کار، برای مردم احساس پذیرفته شدن و همراهی در این مراسم فرهنگی به وجود می‌آید و این موضوع می‌تواند باعث شادابی و خوشحالی مردم در جشن نوروز شود. در نتیجه، این کار، بهبود تعاملات اجتماعی و افزایش همبستگی در جامعه را به دنبال دارد.

طرح بنر لایه باز عید نوروز با زمینه آبی و تصویر هفت سین، یکی از طرح‌های جذاب و مناسب برای تبلیغات مرتبط با این رویداد است. با استفاده از این طرح، ارگان‌ها و ادارات دولتی، شرکت‌ها و سایر سازمان‌هایی که در این رویداد شرکت می‌کنند، می‌توانند پیام‌های خود را به صورت جذاب و دلنشینی به جامعه منتقل کنند.

طرح بنر لایه باز عید نوروز با زمینه آبی و تصویر هفت سین، از هماهنگی با فضای مناسب نوروزی و نمایش صحیح پیام‌های مرتبط با این رویداد برخوردار است. زمینه آبی در این طرح، احساس شادابی، تازگی و زندگی را به مخاطبین منتقل می‌کند و تصویر هفت سین نیز، به عنوان نمادهای مرتبط با این رویداد، با ایجاد ارتباط با موضوعات مرتبط با نوروز، به رساندن پیام مورد نظر کمک می‌کند.

از دیگر مزایای استفاده از طرح بنر لایه باز عید نوروز با زمینه آبی و تصویر هفت سین، امکان ویرایش آن است. با این کار، افرادی که در طراحی و تبلیغات مرتبط با نوروز فعالیت می‌کنند، می‌توانند طرح را با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین برای مطابقت با نوع فعالیت و تبلیغات مختلف تغییر دهند.

در کل، طرح بنر لایه باز عید نوروز با زمینه آبی و تصویر هفت سین، یک انتخاب مناسب و موثر برای تبلیغات مرتبط با این رویداد است.

بنر لایه باز سال نو، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید نورزو

طرح بنر عید نوروز شامل: تصویر هفت سین و شکوفه و متن تبریک سال نو می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید نوروز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر نوروز

ابعاد:                                200در 90سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                61 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی در طرح بنر نوروز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر هفت سین و شکوفه در طرح بنر عید نوروز

 

 


عید نوروز , سال نو , بنر عید نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , بنر لایه باز سال نو , پوستر سال نو , بنر سال نو , نوروز 1402 , طرح بنر عید نوروز , بنر نوروز , طرح بنر لایه باز نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , بنر نوروز 1402 , بنر لایه باز نوروز , پوستر عید نوروز , بنر لایه باز نوروز 1402 , 1402 , نوروز , طرح بنر نوروز 1402 , طرح بنر نوروز , طرح لایه باز بنر نوروز , طرح بنر سال نو , بنر لایه باز نوروز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325