طرح بنر عید غدیر خم

شناسه مطلب : 445986
ابعاد :200در 90سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید غدیر خم

عید غدیر خم به عنوان یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های دینی در اسلام، جایگاه ویژه‌ای دارد. این عید به یادبود واقعه‌ای است که در سال 10 هجری قمری در محلی به نام غدیر خم رخ داده است، زمانی که پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص)، امام علی (ع) را به عنوان جانشین خود و ولیّ بر امت اسلام معرفی کرد. این واقعه از دیدگاه شیعیان به عنوان روز تکمیل دین و اتمام نعمت یاد می‌شود که نماد اتحاد و وحدت مسلمانان و همچنین تثبیت پیام اسلامی است.

چاپ بنرهای مخصوص به مناسبت عید غدیر خم نقش مهمی در بزرگنمایی این رویداد تاریخی و آگاه‌سازی مردم دارند. این بنرها معمولاً شامل تصاویر، آیات قرآنی، احادیث، و نقل قول‌های مربوط به امام علی (ع) و واقعه غدیر خم می‌باشند. نصب این بنرها در مساجد، مراکز فرهنگی، خیابان‌ها و مکان‌های عمومی، به مردم این امکان را می‌دهد تا با اطلاعات بیشتری درباره این واقعه آشنا شوند و در فضایی پر از اطلاعات مذهبی و فرهنگی قرار گیرند.

تأثیر این بنرها به عنوان ابزاری برای تقویت ارزش‌های دینی و فرهنگی جامعه بسیار مهم است. آنها نه تنها به تقویت وحدت و همبستگی میان افراد کمک می‌کنند، بلکه به تقویت احساس ارتباط با اهل‌بیت پیامبر (ص) و به تبیین مکتب اهل‌بیت می‌پردازند. این بنرها نمادی از تعهد جامعه به گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ایجاد فضایی پر از احترام و محبت به سوی اهل‌بیت هستند که نقش بسزایی در ترویج ارزش‌های اسلامی و انتقال پیام‌های اخلاقی و معنوی به نسل‌های آینده دارند.

بنر تبریک سالروز عید غدیر خم به مناسبت این عید باشکوه و خجسته توسط ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید غدیر

طرح بنر عید غدیر خم شامل: تایپوگرافی ، طرح گل  و متن تبریک عید غدیر خم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید غدیر  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر تبریک عید غدیر

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید غدیر
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طرح بنر عید غدیر خم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر عید غدیر خم

طرح بنر عید غدیر , طرح بنر عید غدیر , بنر روز عید غدیر , دانلود بنر غدیر خم , دانلود بنر عید غدیر , تبریک روز عید غدیر خم , بنر جشن عید غدیر خم , بنر تبریک عید غدیر , تذهیب , بنر عید غدیر , بنر تبریک عید غدیر , کادر تذهیب , عید غدیر خم , طرح بنر تبریک عید غدیر , طرح بنر جشن عید غدیر , بنر عید غدیر خم , بنر تبریک روز عید غدیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325