طرح بنر شهادت امام جعفر صادق (ع)

شناسه مطلب : 443346
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :444 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، یکی از معصومان شیعه و پنجمین امام از ائمه اثنی عشری است که در تاریخ بیست و پنجم شهر شوال سال ۱۴۴ هجری قمری، در دمشق به دستور هارون الرشید، خلیفهٔ عباسی ظلم‌آمیز، به شهادت رسید. امام صادق (ع) با دانش عمیق در علوم دینی، فلسفه، علم‌های ریاضی و طب، یکی از بزرگترین علمای اسلامی بوده و تاثیر بسزایی در گسترش و تدوین علم و دانش اسلامی داشته است.

روز شهادت امام صادق (ع)، به مناسبت تاریخی مهمی است که در آن شیعیان و دوستداران آن حضرت، به یاد و تأمل در معارف و آموزه‌های ایشان می‌پردازند. بنر‌ها و پوسترهای چاپ شده در این روز می‌توانند نقل قول‌های ارزشمند امام صادق (ع)، تصاویری از زندگی و آثار ایشان، و آداب و رسوم مرتبط با این مناسبت را نشان دهند. این بنرها یک فرصت است برای شناخت بهتر از زندگی این امام بزرگ، تأمل در اخلاق و علم ایشان، و همچنین برای انتقال ارزش‌ها و اندیشه‌های ایشان به نسل‌های جوان.

به طور کلی، چاپ بنرها و تصاویر مربوط به امام صادق (ع) می‌تواند به گسترش اطلاعات و شناخت عمومی دربارهٔ این شخصیت مهم در تاریخ اسلام کمک کند و در جشنواره‌ها و مراسم مذهبی، به فرهنگ سنتی اسلامی رنگ و بوی خاصی بدهد.

امام صادق (ع)، نه فقط یک امام دینی بود، بلکه یک مرجع علمی، فیلسوف، و دانشمندی با ابتکارات بی‌انتها در علوم مختلف. آموزه‌های او به عنوان "صادق"، باورها و ارزش‌های انسانی را با عمقی تازه برای زندگی ارائه کرد.

روشنی اندیشه

امام صادق (ع) با پرتوی اندیشه، توانست روشنایی را به این مرز و بوم بیاورد. آیات قرآنی و حدیث‌هایی که ایشان به ما نقل کردند، همچون فانوسی در تاریکی اندیشه‌های ما درخشید.

پرچمدار عدل

عدالت، به عنوان یکی از عناصر اساسی زندگی، توسط امام صادق (ع) به شکلی نوین مورد تأکید قرار گرفت. ایشان بهترین الگو برای تداوم این ارزش برای جامعه‌ها بودند.

پیام انسانیت

آموزه‌های امام صادق (ع)، دعوتی برای حفظ حقوق بشر، محبت، و همدلی بود. ایشان ما را به سوی معنویت و انسانیت واقعی هدایت می‌کنند.

به یادگیری از تاریخ

روز شهادت امام صادق (ع) فرصتی است برای یادآوری زندگی و آثار ایشان، و یادگیری از ارزش‌های عالی اخلاقی و انسانی که ایشان به ما آموختند. از این به بعد، با "صادق"، ما می‌توانیم نقاط قوت زندگی خود را تقویت کرده و به سمت ارتقاء روحیه و فرهنگ انسانیت حرکت کنیم.

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی یا صادق ومتن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               444 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی یا صادق در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

بنر شهادت امام جعفر صادق , دانلود بنر شهادت امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , صادق , جعفر صادق , بنر psd شهادت امام صادق , امام صادق , شهادت امام صادق , بنر لایه باز شهادت امام صادق , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , امام جعفر صادق , بنر شهادت امام صادق , شهادت امام ششم , تایپوگرافی یا صادق , طرح بنر شهادت امام صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325