طرح بنر سایت موبایل فروشی

شناسه مطلب : 441224
ابعاد :102 در 21 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :18 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر سایت موبایل فروشی

طرح لایه باز بنر تبلیغاتی یکی از ابزارهای کلیدی در دسته بندی و تولید تبلیغات آنلاین است که به کسب و کارها امکان می‌دهد تا بنرهای تبلیغاتی خود را با انعطاف بیشتری طراحی و سفارشی‌سازی کنند. این طرح‌ها معمولاً در فرمت‌های مختلفی نظیر PSD یا AI ارائه می‌شوند و به طراحان گرافیک و تبلیغات کمک می‌کنند تا از طراحی‌های پایه‌ای استفاده کنند و آنها را با توجه به نیازهای خود و برای مخاطبان خاصی تغییر دهند.

استفاده از طرح لایه باز بنرهای تبلیغاتی به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که به راحتی الگوها، رنگ‌ها، متن‌ها و تصاویر را تغییر داده و به طور موثرتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. با این کار، می‌توانند به سرعت به واکنش‌های بازخورد مشتریان و بازار پاسخ دهند و تبلیغات خود را بهبود بخشند.

علاوه بر این، طرح لایه باز بنرهای تبلیغاتی به طراحان اجازه می‌دهد که برای یک محصول یا خدمات خاص، چندین نسخه از بنرها را طراحی کنند و سپس با آزمایش و تجزیه و تحلیل بهترین نتیجه را بدست آورند. این امکان به آنها کمک می‌کند تا بهبودهای مداوم در تبلیغات خود اعمال کرده و بازدهی و کارایی تبلیغات خود را افزایش دهند.

در نتیجه، طرح لایه باز بنر تبلیغاتی ابزاری قدرتمند است که به کسب و کارها امکان می‌دهد تا با استفاده از انعطاف بیشتر و تنوع در طراحی، بهترین شکل تبلیغات خود را به مخاطبان خود ارائه دهند و در نتیجه، بازدهی و موفقیت بیشتری را در فعالیت‌های تبلیغاتی خود تجربه کنند.

عناصر طرح بنر سایت موبایل فروشی

طرح بنر سایت فروشگاه موبایل شامل: تصویر با کیفیت گوشی موبایل ، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

مشخصات فنی طرح بنر سایت گالری گوشی

ابعاد:                                102 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               18 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر سایت گالری موبایل
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای در طرح بنر سایت
  • طراحی بنر سایت گالری موبایل با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی که مناسب طرح بنر سایت گوشی فروشی می باشد.
  • استفاده از عکس باکیفیت گوشی هوشمند در طراحی بنر سایت

بنر تبلیغاتی سایت موبایل فروشی , طرح بنر سایت موبایل فروشی , طرح اسلایدر , گوشی همراه , موبایل , بنر سایت , بنر فروشگاه موبایل , بیلبورد موبایل فروشی , اسلایدر , طرح لایه باز اسلایدر , طرح تبلیغاتی سایت موبایل فروشی , بنر موبایل فروشی , بنر سایت موبایل فروشی , طرح بنر سایت , تبلیغات موبایل , تلفن همراه , بنر گالری موبایل , بیلبورد فروشگاه موبایل , بنر موبایل فروشی , طرح لایه باز بنر سایت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325