طرح بنر سایت فروشگاه پوشاک مردانه

شناسه مطلب : 441159
ابعاد :102 در 21 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر سایت لایه باز گالری پوشاک مردانه

طراحی بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای سایت‌ها یکی از روش‌های موثر برای جلب توجه کاربران و افزایش ترافیک به وب‌سایت است. این بنرها با امکان ویرایش آسان لایه‌ها و المان‌ها، به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهند تا طرح‌های مختلفی را برای تبلیغات خود ارائه دهند و با رنگ‌ها، متن‌ها، و تصاویر مختلف، بهترین پیام را برای مخاطبان خود منتقل کنند.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای تبلیغات وب‌سایت‌ها به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که به راحتی و با انعطاف بیشتری، تغییرات لازم را در طرح بنر اعمال کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با توجه به بازخورد و عملکرد بنرها، بهینه‌سازی‌های لازم را در طراحی انجام دهند و تبلیغات خود را بهبود بخشند.

بنرهای تبلیغاتی لایه باز می‌توانند به عنوان ابزاری برای ایجاد هماهنگی بین تبلیغات آنلاین و آفلاین نیز مورد استفاده قرار گیرند. زیرا با ویرایش آسان و قابلیت تنظیم ابعاد و محتوا، می‌توانند به سادگی برای محیط‌های مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، یا حتی بروشورها و جلدهای چاپی تنظیم شوند.

به طور کلی، طراحی بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای سایت‌ها یک روش هوشمندانه برای تبلیغات آنلاین است که انعطاف بیشتری را به تبلیغ‌کنندگان می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را بهبود دهند و نتایج بهتری را بدست آورند.

عناصر استفاده شده در طرح بنر سایت لایه باز فروشگاه پوشاک

طرح بنر سایت پوشاک مردانه شامل: عکس با کیفیت مدل مرد، عکس با کیفیت مدل پوشاک مردانه، عکس با کیفیت، مانکن، لیبل های رنگی، شیپ و المان های کاربردی و کادر ساده می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت افقی، بسیار ساده و شیک طراحی شده است.

مشخصات فنی بنر سایت لایه باز فروشگاه پوشاک

ابعاد:                                102 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سایت پوشاک مردانه
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر سایت
  • طراحی بنر سایت مشاغل با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت مدل پوشاک مردانه در طرح بنر سایت فروشگاه پوشاک مردانه
  • طراحی شیک و کاربردی بنر سایت 

گالری پوشاک , طرح بنر تبلیغاتی سایت , بنر پوشاک , بیلبورد پوشاک , بنر بوتیک پوشاک مردانه , بنر لایه باز پوشاک مردانه , طرح لایه باز اسلایدر , اسلایدر , بیلبورد پوشاک مردانه , طرح لایه باز بنر پوشاک آقایان , بنر لایه باز پوشاک , بنر سایت , بنر psd بوتیک مردانه , بنر بوتیک پوشاک , بنر گالری پوشاک مردانه , بنر لباس فروشی , بیلبورد , بنر گالری پوشاک , طرح پوشاک مردانه , طرح لایه باز بنر سایت , دانلود بنر فروشگاه پوشاک آقایان , بنر تبلیغاتی سایت , طرح بنر سایت فروشگاه پوشاک مردانه , طرح بنر سایت , پوشاک آقایان , طرح اسلایدر , پوشاک مردانه , طرح psd گالری پوشاک مردانه , بنر بوتیک پوشاک مردانه , بوتیک پوشاک , طرح بنر سایت لباس فروشی مردانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325