طرح بنر سایت فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی

شناسه مطلب : 441318
ابعاد :102 در 21 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

طراحی بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای سایت‌ها یکی از روش‌های موثر برای جلب توجه کاربران و افزایش ترافیک به وب‌سایت است. این بنرها با امکان ویرایش آسان لایه‌ها و المان‌ها، به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهند تا طرح‌های مختلفی را برای تبلیغات خود ارائه دهند و با رنگ‌ها، متن‌ها، و تصاویر مختلف، بهترین پیام را برای مخاطبان خود منتقل کنند.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای تبلیغات وب‌سایت‌ها به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که به راحتی و با انعطاف بیشتری، تغییرات لازم را در طرح بنر اعمال کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با توجه به بازخورد و عملکرد بنرها، بهینه‌سازی‌های لازم را در طراحی انجام دهند و تبلیغات خود را بهبود بخشند.

بنرهای تبلیغاتی لایه باز می‌توانند به عنوان ابزاری برای ایجاد هماهنگی بین تبلیغات آنلاین و آفلاین نیز مورد استفاده قرار گیرند. زیرا با ویرایش آسان و قابلیت تنظیم ابعاد و محتوا، می‌توانند به سادگی برای محیط‌های مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، یا حتی بروشورها و جلدهای چاپی تنظیم شوند.

به طور کلی، طراحی بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای سایت‌ها یک روش هوشمندانه برای تبلیغات آنلاین است که انعطاف بیشتری را به تبلیغ‌کنندگان می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را بهبود دهند و نتایج بهتری را بدست آورند.

عناصر استفاده شده در طرح بنر سایت فروشگاه لوازم آرایشی

طرح بنر سایت شامل: تصویر لوازم آرایشی و  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

مشخصات فنی بنر فروشگاه لوازم آرایشی

ابعاد:                                102 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سایت فروشگاه لوازم آرایشی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر سایت
  • استفاده از عکس باکیفیت لوازم آرایشی
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی بنر سایت با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک

 

 

 


بنر فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی , طرح بنر سایت فروشگاه لوازم آرایشی , لوازم آرایشی , طرح لایه باز بنر سایت , بنر سایت , لوازم آرایش , اسلایدر , طرح لایه باز بنر لوازم آرایشی , بنر فروشگاه لوازم آرایشی , بنر فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی , بنر لایه باز فروشگاه آرایشی بهداشتی , بنر لوازم آرایش , فروشگاه لوازم آرایشی , بنر , بنر تبلیغاتی سایت , طرح psd بنر فروشگاه لوازم آرایشی , دانلود بنر فروشگاه لوازم آرایشی , طرح بنر سایت فروشگاه لوازم آرایش , بنر psd بنر فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی , بنر فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی , بنر لایه باز فروشگاه لوازم آرایشی , طرح اسلایدر , طرح بنر سایت , طرح بنر تبلیغاتی سایت , گالری لوازم آرایشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325