طرح بنر سایت فروشگاه طلا و جواهر

شناسه مطلب : 441164
ابعاد :102 در 21 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :49 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر سایت گالری جواهری

طرح لایه باز بنر تبلیغاتی یکی از ابزارهای کلیدی در دنیای تبلیغات آنلاین است که به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بنرهای تبلیغاتی خود را با انعطاف بیشتری طراحی و سفارشی‌سازی کنند. این نوع بنرها به شکل فایل‌های قابل ویرایشی ارائه می‌شوند که معمولاً با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ یا ایلاستریتور قابل ویرایش هستند. این طرح‌ها شامل لایه‌های مختلفی هستند که به تبلیغ‌دهنده امکان می‌دهند تا عناصر گوناگونی را مانند متن، تصاویر، فونت، رنگ و ... تغییر دهند.

استفاده از طرح لایه باز بنر تبلیغاتی به تبلیغ‌دهندگان امکان می‌دهد تا بنرهای تبلیغاتی خود را به راحتی با توجه به نیازها و استراتژی‌های خود تغییر دهند. این امکان باعث می‌شود که تبلیغات بهبود یافته و بهتر به مخاطبان هدف ارائه شود. همچنین، این ابزار به تبلیغ‌دهندگان امکان می‌دهد تا به سرعت واکنش نشان دهند و تغییرات مورد نیاز را در بنرهای خود اعمال کنند بدون نیاز به ایجاد بنر جدید.

با استفاده از طرح لایه باز بنر تبلیغاتی، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند بهبودهای مداوم در تبلیغات خود اعمال کنند و بازدهی بالاتری را از تبلیغات خود بدست آورند. این امر به آنها اجازه می‌دهد تا بهترین تجربه ممکن را برای مخاطبان خود فراهم کنند و در نتیجه، موفقیت بیشتری در کسب و کار خود داشته باشند.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر سایت جواهری

طرح بنر سایت گالری طلا و جواهر شامل: هم نشینی رنگ های سبز ، تصویر انگشتر طلا ، لیبل و شیپ های کاربردی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

مشخصات فنی بنر سایت لایه باز گالری طلا 

ابعاد:                                102 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               102 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر سایت لایه باز جواهر فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر سایت
  • لیبل و شیپ های کاربردی در طراحی بنر سایت
  • استفاده از  عکس با کیفیت طلا و جواهر در طرح بنر سایت

بنر تبلیغاتی سایت , طرح لایه باز بنر سایت , بنر سایت طلا فروشی , طرح بنر سایت طلا فروشی , طرح بنر سایت , بنر تبلیغاتی سایت طلا فروشی , بنر لایه باز جواهری , طلا , طلا فروشی , بنر لایه باز گالری طلا جواهر , طرح بنر طلا جواهری , طرح بنر طلا و جواهری , بنر طلا فروشی , بنر سایت , طلا و جواهری , بنر طلا فروشی , بنر لایه باز طلا فروشی , بنر طلا جواهری , طرح بنر طلا فروشی , طرح بنر تبلیغاتی سایت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325