طرح بنر سایت فروشگاه شوینده بهداشتی

شناسه مطلب : 441161
ابعاد :102 در 21 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :41 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر سایت فروشگاه شوینده بهداشتی

طراحی بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای سایت‌ها یکی از روش‌های موثر برای جلب توجه کاربران و افزایش ترافیک به وب‌سایت است. این بنرها با امکان ویرایش آسان لایه‌ها و المان‌ها، به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهند تا طرح‌های مختلفی را برای تبلیغات خود ارائه دهند و با رنگ‌ها، متن‌ها، و تصاویر مختلف، بهترین پیام را برای مخاطبان خود منتقل کنند.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای تبلیغات وب‌سایت‌ها به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که به راحتی و با انعطاف بیشتری، تغییرات لازم را در طرح بنر اعمال کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با توجه به بازخورد و عملکرد بنرها، بهینه‌سازی‌های لازم را در طراحی انجام دهند و تبلیغات خود را بهبود بخشند.

بنرهای تبلیغاتی لایه باز می‌توانند به عنوان ابزاری برای ایجاد هماهنگی بین تبلیغات آنلاین و آفلاین نیز مورد استفاده قرار گیرند. زیرا با ویرایش آسان و قابلیت تنظیم ابعاد و محتوا، می‌توانند به سادگی برای محیط‌های مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، یا حتی بروشورها و جلدهای چاپی تنظیم شوند.

به طور کلی، طراحی بنرهای تبلیغاتی لایه باز برای سایت‌ها یک روش هوشمندانه برای تبلیغات آنلاین است که انعطاف بیشتری را به تبلیغ‌کنندگان می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را بهبود دهند و نتایج بهتری را بدست آورند.

عناصر طرح بنر سایت فروشگاه شوینده بهداشتی

طرح بنر سایت فروشگاه شوینده بهداشتی شامل:  عکس باکیفیت شوینده بهداشتی، عکس باکیفیت مواد شوینده ، جلوه نور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

 

مشخصات فنی بنر سایت لایه باز فروشگاه شوینده بهداشتی

ابعاد:                                102 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 بنفش

سایز:                                41 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سایت شوینده بهداشتی
  • همنشینی مناسب رنگ بنفش و طرح بنر سایت 
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت شوینده های بهداشتی که مناسب بنر سایت فروشگاه شوینده بهداشتی می باشد
  • طراحی ساده و کاربردی بنر سایت فروشگاه مواد شوینده

طرح لایه باز اسلایدر , بنر تبلیغاتی فروشگاه مواد شوینده , اسلایدر , رح بنر سایت , بنر تبلیغاتی سایت فروشگاه مواد شوینده , مواد شوینده , بنر سایت فروشگاه محصولات شوینده , بنر مواد شوینده و بهداشتی , مواد بهداشتی , بنر محصولات شوینده و بهداشتی , طرح بنر تبلیغاتی سایت , بنر سایتط , لوازم بهداشتی , بنر تبلیغاتی سایت , بنر فروشگاه موادشوینده , شوینده بهداشتی , طرح بنر سایت , بنر فروشگاه لوازم بهداشتی , طرح بنر فروشگاه موادشوینده , طرح لایه باز بنر سایت , فروشگاه مواد شوینده , بنر فروشگاه شوینده , بنر فروشگاه محصولات شوینده , طرح اسلایدر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325