طرح بنر سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

شناسه مطلب : 436621
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :53 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یک رویداد بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، به تاریخ ۲۲ اسفند ماه ۱۳۵۸ تعیین شده است. این سازمان بنیان‌گذاری‌هایی در حوزه فرهنگی و ارتقاء ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته و به منظور افزایش هویت اسلامی و ترویج اصول انقلاب فرهنگی تشکیل شده است. شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اهمیت فرهنگ در تحولات اجتماعی و اقتصادی، در راستای نهادینه سازی اصول و ارزش‌های انقلابی، تلاش کرده است تا به تدریج جامعه را به سوی اهداف انقلابی هدایت کند.

تاثیر چاپ بنر در سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار مؤثر و تأثیرگذار است. بنرهای با طراحی خلاقانه و پیام‌های موثر می‌توانند ارزش‌ها و اهداف انقلاب فرهنگی را به دست مخاطبان برسانند. این بنرها به عنوان وسیله‌ای اثرگذار در اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌ها، برنامه‌ها، و اهداف شورای عالی انقلاب فرهنگی عمل می‌کنند. همچنین، این وسیله تبلیغاتی می‌تواند در افزایش حضور مردمی و تشویق به مشارکت فعال در فعالیت‌های این سازمان تأثیرگذار باشد.

چاپ بنرها در این روز می‌تواند به ترویج ارزش‌ها و اهداف فرهنگی انقلابی و نیز افزایش هویت فرهنگی ملت ایران کمک کند. این بنرها می‌توانند پیام‌های قوی و تحول‌آفرینی را به جامعه منتقل کرده و نقشی بی‌بدیل در تعیین مسیر انقلاب فرهنگی ایفا نمایند.

بنر لایه باز سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

طرح بنر سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی شامل: تذهیب طرح ، تصویر امام خمینی و آیت الله خامنه ای می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، سفید

سایز:                               53 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • هم نشینی مناسب زمینه سبز و سفید با طرح بنر سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مرتبط در طرح بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی , آیت الله خامنه ای , تذهیب , بنر سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی , شورای انقلاب فرهنگی , امام خمینی , بنر روز شورای انقلاب فرهنگی , طرح گل , روز شورای انقلاب فرهنگی , رهبر , پرچم ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325