طرح بنر روز جهانی منع کار کودک

شناسه مطلب : 421797
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :75 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طح بنر روز جهانی منع کار کودک

روز جهانی منع کار کودک، که در تاریخ 12 ژوئن هر سال برگزار می‌شود، به‌منظور آگاهی‌بخشی و مبارزه با کار کودکان در سراسر جهان تعیین شده است. این روز یک فرصت برای برجسته‌سازی مسئله کار کودکان و نهایتاً رسیدن به جامعه‌ای بدون کودکان کارگر است.

یکی از روش‌های موثر برای ایجاد حساسیت و تأثیرگذاری درباره اهمیت این روز، چاپ و نصب بنرهای مناسبتی است. بنرهایی که به‌طور خلاصه و قابل فهم، پیام‌هایی درباره منع کار کودک را منتقل کنند. این بنرها می‌توانند تصاویری از کودکان خوشحال و در حال تحصیل و بازی را به نمایش بگذارند و همچنین شعارهایی مانند "کودکی برای تحصیل و بازی نیست" یا "بچه‌ها را بگذارید برای رشد و شادی به رشته تحصیل بروند" را دربرگیرند.

نصب بنرهای روز جهانی منع کار کودک در مراکز آموزشی، مراکز شهری، محل‌های عمومی و کارخانجات، به جامعه یادآوری می‌کند که کار کودکان مشکلی بزرگ است که در سراسر جهان همچنان وجود دارد و نیازمند توجه و مبارزه جدی است. این بنرها به عنوان نمادی از اعتراض و مبارزه با کار کودکان، به دیگران الهام می‌دهند و آنها را به فکر و اقدام در جهت پیشبرد حقوق کودکان می‌اندازند.

بنرهای نصب شده در این روز تأثیر قابل توجهی در آگاهی‌بخشی و افزایش حساسیت عمومی نسبت به مسئله کار کودکان دارند. آنها مردم را به فکر واکنش درست نسبت به این مسئله می‌اندازند و بر اهمیت توجه به حقوق کودکان تأکید می‌کنند. این بنرها همچنین به عنوان یک رسانه جمعی، نقشی فراتر از تزئین خیابان‌ها و محل‌ها را ایفا می‌کنند و به جامعه کمک می‌کنند تا از ابعاد و خطرات کار کودکان آگاه شود و به جهت ایجاد شرایطی برای رشد سالم و پرورش معنوی کودکان، تلاش کند.

طرح بنر روز کودک توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز جهانی کودک

طرح بنر روز جهانی کودک شامل: تایپوگرافی ، تصویر کودک ، و متن گرامیداشت روز جهانی کودک میباشد که توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز جهانی منع کار کودک

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               70 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز جهانی کودک
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر
  • طراحی کاربردی بنر روز جهانی کودک

بنر روز جهانی منع کار کودک , منع کار کودک , روز منع کار کودک , روز کودک , طرح بنر روز منع کار کودک , روز جهانی منع کار کودک , طرح بنر روز جهانی کودک , بنر روز کودک , بنر روز جهانی کودک , کودک طرح روز جهانی کودک , طرح بنر روز جهانی , کارت پستال روز جهانی کودک , روز جهانی کودک , بنر لایه باز روز جهانی کودک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325