طرح بنر روز جهانی معلولین

شناسه مطلب : 436184
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین


روز جهانی معلولین، که در دهم دسامبر هر سال برگزار می‌شود، به منظور افزایش آگاهی جهانی درباره چالش‌ها و مسائل معلولان و ترویج حقوق آنان تعیین شده است. این روز فرصتی است تا به معضلاتی که معلولان در جوامع مختلف با آنها مواجه هستند، پرداخته و به جلب همدلی و پذیرش آنها توسط جامعه تأکید شود.

چاپ بنرها در این روز می‌تواند تأثیر گذاری قابل توجهی در افزایش اطلاعات و شناخت جمعی در مورد مسائل معلولین داشته باشد. بنرهایی که شامل تصاویر قوی، آمار و اطلاعات مفید درباره وضعیت معلولان در سراسر جهان باشند، می‌توانند نقش مهمی در جذب توجه مردم به این موضوع داشته باشند.

چاپ بنرها می‌توانند به ارتقاء ایده‌آل‌ها و ارزش‌های حقوقی مرتبط با معلولین کمک کنند. این بنرها می‌توانند به ترویج مفاهیمی همچون تساوی حقوق، دسترسی آزاد به خدمات، و پذیرش فرهنگی و اجتماعی معلولان بپردازند و جامعه را به فهم بهتری از نیازها و آرزوهای آنان هدایت کنند.

از طریق بنرهای چاپی، می‌توان به معرفی نمونه‌های موفق از معلولان در جوامع مختلف پرداخت و این نمونه‌ها می‌توانند الهام‌بخش برای سایر افراد باشند. نشان دادن قدرت و استعدادهای معلولان از طریق بنرها می‌تواند به انحراف از تبعیض و استرس‌های اجتماعی کمک کرده و افکار عمومی را شکل دهد.

در نهایت، چاپ بنرها می‌توانند نقش فعّالی در افزایش مشارکت عمومی در برنامه‌ها و رویدادهای مرتبط با روز جهانی معلولین داشته باشند. این بنرها می‌توانند افراد را به شرکت فعّال در فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلفی که به بهبود وضعیت معلولان می‌پردازند، ترغیب کنند و به ایجاد یک جامعه فعّال و حمایتی کمک کنند.

طرح بنر روز جهانی معلولین، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین

طرح بنر روز جهانی معلولین شامل:تصویر معلول و متن گرامیداشت روز جهانی معلولین می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز معلولین، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز جهانی معلولین می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز معلولین

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر روز معلولین
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر معلول در طرح بنر روز جهانی معلولین
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز معلولین

بنر لایه باز روز جهانی معلولان , روز معلولین , بنر لایه باز روز جهانی معلولین , بنر psd روز جهانی معلولین , طرح بنر روز معلولین , روز معلولان , روز جهانی معلولان , بنر روز معلولین , بنر روز جهانی معلولین , 12 آذر , تصویر معلول ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325