طرح بنر روز ابوریحان بیرونی و نقشه بردار

شناسه مطلب : 430325
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :238 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر  روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار

روز بزرگداشت ابو ریحان بیرونی، که در تاریخ 13 شهریور جشن گرفته می‌شود، یادآوری شخصیت بزرگ علمی و ادبی ایرانی است که به‌عنوان یکی از شاعران و فیلسوفان برجسته دورهٔ انتقال از عصر ساسانی به اسلام شناخته می‌شود. ابو ریحان، به‌واسطه آثار ادبی و فلسفی خود، تأثیر بزرگی بر فرهنگ و ادبیات اسلامی گذاشته و تجلیل از این روز از تبلیغات مناسب و چاپ بنرها به منظور یادآوری زندگی و آثار او، اهمیت بسیاری دارد.

چاپ بنرهای مختص روز بزرگداشت ابو ریحان بیرونی و روز نقشه بردار به وسیله مواد گرافیکی جذاب و متناسب با شخصیت این دو رویداد، می‌تواند تأثیرات بزرگی داشته باشد. این بنرها با ارائه تصاویر و اطلاعات کوتاه اما مفهومی درباره زندگی و اهمیت ابو ریحان بیرونی و نقش مهم نقشه برداران در توسعه جامعه، توانایی آگاه‌سازی عمومی را دارند و باعث می‌شوند تا این دو رویداد در ذهنیت مردم بیشتر به‌صورت مداوم حضور داشته باشند.

بنابراین، تأثیر چاپ بنرها به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای روز بزرگداشت ابو ریحان بیرونی و روز نقشه بردار بسیار مهم است. این ابزارها با کمک به انتقال پیام‌ها و اهمیت این دو رویداد به جامعه، می‌توانند به گسترش فرهنگ و آگاهی عمومی در مورد اهمیت ابو ریحان بیرونی و نقش مهم نقشه برداری کمک کنند و همچنین تجربه مثبتی برای شناخته‌شدگی این دو رویداد ایجاد کنند.

طراحی بنر لایه باز برای روز بزرگداشت ابو ریحان بیرونی و روز نقشه بردار با زمینه کرم، فرصتی مناسب برای احترام به یکی از شخصیت‌های بزرگ تاریخ ادبیات و علم ایران است. این بنر با تلفیق رنگ کرم و تصویر ابو ریحان بیرونی، ارتباطی تاثیرگذار بین رویداد و شخصیت مورد تجلیل ایجاد می‌کند و به تبلیغات و ترویج اهمیت این روز می‌پردازد.

زمینه کرم در طراحی بنر، حالتی از ارج و احترام را منعکس می‌کند. این رنگ با وزن و ارزش تاریخی ابو ریحان بیرونی هماهنگی دارد و به تبلیغات روز بزرگداشت این عالم بزرگ کمک می‌کند. تصویر ابو ریحان بیرونی که در این بنر قرار دارد، زندگی و اهمیت او را به تصویر می‌کشد و باعث ترکیب تجربه بصری و تاریخی برای مخاطبان می‌شود.

بنر لایه باز به‌عنوان یک ابزار انعطاف‌پذیر، امکان تغییرات و اضافه کردن اطلاعات اضافی را فراهم می‌کند. این ابزار با ارائه اطلاعات دقیق در مورد زندگی و اثرات ابو ریحان بیرونی و همچنین اهمیت نقشه‌برداری در جامعه، به مخاطبان امکان می‌دهد تا بهترین استفاده را از این روز و تجلیل از این دو موضوع کنند.

به‌طور کلی، طراحی بنر لایه باز برای روز بزرگداشت ابو ریحان بیرونی و روز نقشه بردار با زمینه کرم و تصویر ابو ریحان بیرونی، به عنوان یک وسیله تبلیغاتی مناسب، اهمیت این دو موضوع را به‌خوبی به مخاطبان منتقل می‌کند و درجه‌بندی و احترام به شخصیت ابو ریحان بیرونی را نمایان می‌سازد.

طرح لایه باز بنر  روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار ، جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر  روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار

طرح بنر روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار شامل: تایپوگرافی ، تصویر ابو ریحان بیرونی ، و متن گرامیداشت روز ابوریحان بیرونی و نقشه بردار می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح محرم، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی  استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                238 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 


بنر روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار , طرح بنر روز نقشه بردار , طرح بنر روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار , بنر روز نقشه بردار , روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325