طرح استوری اینستاگرام روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار

شناسه مطلب : 448513
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :17 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح بنر روز ابوریحان بیرونی و نقشه بردار

طرح استوری اینستاگرام روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار

طرح لایه باز پست و استوری اینستاگرام برای روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی، ابزاری موثر و جذاب برای گرامیداشت یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان تاریخ اسلامی است.

این طرح‌ها معمولاً شامل المان‌های گرافیکی مرتبط با دستاوردها و حوزه‌های مختلف فعالیت ابوریحان بیرونی، مانند ستاره‌شناسی، جغرافیا، ریاضیات و تاریخ‌نگاری هستند.

استفاده از تصاویر و نقوش مرتبط با این حوزه‌ها می‌تواند به کاربران کمک کند تا پست‌ها و استوری‌های خلاقانه و آموزنده‌ای ایجاد کنند که توجه مخاطبان را جلب کرده و اطلاعات مفیدی درباره این دانشمند بزرگ ارائه دهد.

ویژگی بارز طرح‌های لایه باز، قابلیت ویرایش آسان آن‌هاست که به کاربران اجازه می‌دهد تا متن‌ها، رنگ‌ها و تصاویر را بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهند.

برای مثال، می‌توانند نقل‌قول‌ها یا اطلاعاتی درباره زندگی و دستاوردهای ابوریحان بیرونی، همچنین تأثیرات او بر علم و دانش را به این طرح‌ها اضافه کنند.

این انعطاف‌پذیری در ویرایش، به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای شخصی‌سازی شده و منحصر به فردی ایجاد کنند که به بهترین شکل پیام و اطلاعات مورد نظرشان را به مخاطبان منتقل کند.

استفاده از طرح‌های لایه باز برای روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی می‌تواند به هماهنگی و یکپارچگی بصری صفحات اجتماعی کمک کند.

ادمین‌های صفحات علمی و فرهنگی می‌توانند با بهره‌گیری از این طرح‌ها، سبک و تم واحدی برای پست‌ها و استوری‌های خود ایجاد کنند که نه تنها به جلب توجه بیشتر مخاطبان کمک می‌کند، بلکه هویت بصری قوی‌تری نیز برای صفحه ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، این طرح‌ها می‌توانند به ترویج و آگاهی‌بخشی درباره نقش و اهمیت ابوریحان بیرونی در تاریخ علم کمک کرده و فضایی مناسب برای بحث و تبادل نظر درباره دستاوردهای او فراهم آورند.

عناصر استفاده شده در طرح استوری روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار

طرح پست و استوری روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار شامل :

تصویر ابو ریحان بیرونی و متن مرتبط با روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبریک استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               17 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح پست اینستاگرام
  • استفاده از تصویر ابوریحان بیرونی در طراحی پست

طرح استوری اینستاگرام روز ابوریحان بیرونی , استوری لایه باز اینستاگرام , post instagram , طرح پست اینستاگرام , instagram , طرح استوری اینستاگرام روز نقشه بردار , پست اینستاگرام , طرح لایه باز psdstory , روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار , استوری اینستاگرام روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و نقشه بردار , پست لایه باز اینستاگرام , story instagram ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325