طرح بنر تسلیت تاسوعا و عاشورا

شناسه مطلب : 426200
ابعاد :700 در 105 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر عاشورا

ماه محرم و روز عاشورا در تاریخ و فرهنگ اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند. ماه محرم، اولین ماه سال قمری است و در طول آن برگزاری مراسم و سوگواری‌ها به منظور یادآوری شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در روز عاشورا، رویدادی که در سال 61 هجری قمری در کربلا اتفاق افتاد، رواج دارد.

روز عاشورا یکی از اهمترین روزهای تاریخ اسلام است که به عنوان نمادی از مبارزه با ستم و ظلم شناخته می‌شود. در این روز، حضرت امام حسین (ع) و هفتاد و دو تن از یارانش، در برابر نیروهای ستمگر اموی به شهادت رسیدند. این روز برای پیروان اهل بیت (ع)، فرصتی است تا ارادت و عشق خود را به این شخصیت‌های عظیم اسلامی نشان دهند و در مراسم سوگواری و عزاداری شرکت کنند.

در این روزها، چاپ بنرها و پوسترها با مضامین محرم و عاشورا می‌تواند نقش مهمی در جامعه داشته باشد. این چاپ بنرها می‌توانند مردم را با تاریخچه و معنای این روزها آشنا کنند و از آن‌ها دعوت کنند تا در مراسمات محرم و عاشورا شرکت کنند. بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای ترویج ارزش‌هایی همچون عدالت، صبر و استقامت عمل کنند و در جامعه آگاهی ایجاد کنند.

بنرها در جوامع اسلامی می‌توانند به عنوان یک رسانه تبلیغاتی برای روز عاشورا استفاده شوند. طراحی مناسب و انتخاب کلمات مناسب در بنرها می‌تواند به مردم کمک کند تا از معنای عمیق این روز و اهمیت آن بیشتر آگاه شوند. همچنین، بنرها می‌توانند مردم را به فعالیت‌های خیریه و انسان‌دوستانه در این روز تشویق کنند و به آن‌ها یادآوری کنند که در راستای ارزش‌های اسلامی و انسانی بیشتر تلاش کنند.

طرح لایه باز بنر ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محرم

بنر تاسوعا عاشوای حسینی شامل: تذهیب و متن تسلیت عاشورای حسینی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهری ایام محرم

ابعاد:                                700 در 105 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر استند شهری لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از متن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی که مرتبط با طرح بنر شهری عاشورای حسینی می باشد
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط و طرح گل در طرح بنر

دانلود طرح بنر ایام محرم , طرح بنر عاشورا , بنر محرم , بنر تسلیت محرم , بنر ایام محرم , بنر ماه محرم , دانلود بنر ماه محرم , طرح بنر ماه محرم , بنر تاسوعا عاشورا , بنر لایه باز محرم , بنر تاسوعا , بنر تسلیت روز عاشورا , دانلود طرح بنر عاشورا , طرح بنر محرم , بنر عاشورا , طرح بنر محرم , بنر ماه محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , استند شهری تسلیت روز عاشورا , عاشورا , طرح بنر تسلیت تاسوعا , بنر تسلیت تاسوعا عاشورا , بنر لایه باز تاسوعا عاشورا , بنر عزاداری محرم , بنر ایام سوگواری محرم , طرح بنر تاسوعا عاشورا , بنر سالروز شهادت امام حسین , تاسوعا , طرح بنر تاسوعا , محرم , ماه محرم , طرح بنر تسلیت روز عاشورا , طرح بنر تسلیت محرم , طرح بنر ایام محرم , دانلود بنر محرم , بنر عاشورا , بنر ایام شهادت امام حسین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325