طرح بنر تسلیت تاسوعا و عاشورا

شناسه مطلب : 425476
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :93 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

استند شهری ایام سوگواری ماه محرم

ماه محرم و تاسوعا عاشورای حسینی به عنوان دو ماه مقدس در تاریخ اسلام و بخصوص در جامعه شیعیان، از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردارند. این ماه‌ها به یاد و عزاداری بر فاجعه بزرگ کربلا و استشهاد امام حسین (ع) و یارانش در سال 61 هجری قمری می‌باشند. در این ماه‌ها، شیعیان سراسر جهان به طور فراوان به عزاداری، تجدید عهد با ارزش‌ها و آموزه‌های امام حسین (ع) و ابراز عشق و ارادت خود به او می‌پردازند.

تاسوعا و عاشورا به‌عنوان دو رویداد مهم در این ماه‌ها، مورد توجه بسیاری از انصار و دوستداران امام حسین (ع) قرار می‌گیرند. در روز تاسوعا، که روزی است که امام حسین (ع) و هفتاد و دو تن از یارانش در کربلا حبس و به حال خشکیده‌ای رها شدند، عزاداران با برپایی مراسم عزاداری و تجمعات عمومی، در مصیبت و تأمل در سختی‌ها و رنج‌هایی که امام و یارانش تحمل کردند، به عزاداری می‌پردازند.

در عاشورا، که روز استشهاد امام حسین (ع) و یارانش است، مراسم‌های بزرگی در سراسر جهان برگزار می‌شود. عزاداران با تجدید عهد با امام حسین (ع)، بازخوانی واقعه کربلا و نهادینه کردن آموزه‌های امام حسین (ع) در زندگی خود، ارتباط عمیقی با آرمان‌های اسلامی و تلاش برای اصلاح و تحول شخصی و اجتماعی، از این روز بزرگ بهره می‌برند.

تاثیر چاپ بنر تسلیت در این ماه‌ها بسیار بزرگ و مهم است. بنرهای تسلیت با نوشته‌هایی که حاکی از عزاداری و ارادت به امام حسین (ع) و شهدای کربلا است، نقش مهمی در جلب توجه و آگاهی عمومی و تقویت روحیه عزاداران ایفا می‌کنند. این بنرها همچنین می‌توانند بستری مناسب برای انتقال پیام‌هایی از ارزش‌ها و آموزه‌های امام حسین (ع) و تأثیر آن در زندگی امروزی باشند. با چاپ و نصب این بنرها در اماکن عمومی و مساجد، عزاداران می‌توانند احساس حضور در مجالس عزاداری را داشته باشند و یکباره با فضای عزاداری پر شور و انرژی محرم آشنا شوند.

طراحی بنر لایه باز ماه محرم و تاسوعا عاشورای حسینی با زمینه کرم و تایپوگرافی محرم، یک ایده بسیار جذاب و منحصر به فرد است که قادر است ارتباطی عمیق با عزاداران ایجاد کند و احساسی عمیق از ماه محرم و عزاداری حسینی را به آنها منتقل کند.

۱. زمینه کرم: انتخاب زمینه کرم برای این بنر، بازتابی از جوّ حماسی و تاریخی این ماه مقدس دارد. رنگ کرم به عنوان رنگی که به عزاداران حسینی اشاره می‌کند، نمادی از شهادت و قربانی‌گویی است. این رنگ، در ذهن عزاداران، حس محبت، ایثار، و ارادت را به خاطر می‌آورد و به آنها یادآور حماسه‌های بزرگ کربلا می‌شود.

۲. تایپوگرافی محرم: استفاده از یک تایپوگرافی خاص برای بنر، می‌تواند ارتباطی مستقیم با حوزه محرم و عزاداری برقرار کند. انتخاب یک فونت شناخته شده و مناسب، به همراه حروف بزرگ و آراسته، احساس تجلّی و ارزشیابی ماه محرم را در ذهن عزاداران تقویت می‌کند و بنر را برجسته‌تر می‌سازد.

۳. الگوی لایه باز: اینکه طرح بنر به صورت لایه باز باشد، به طراحان و کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی به طرح دسترسی داشته باشند و اصلاحات و تغییرات مورد نیاز را اعمال کنند. این امکان به آنها اجازه می‌دهد تا بنر را براساس نیازها و سلیقه خود سفارشی کنند و نتیجه‌ای بهتر و منطبق‌تر با خواسته‌ها را به دست آورند.

۴. پیام عمیق: طرح بنر لایه باز ماه محرم و تاسوعا عاشورای حسینی با زمینه کرم و تایپوگرافی محرم، قادر است پیامی عمیق و منطقی را به عزاداران انتقال دهد. پیامی که بتواند در قلب و ذهن آنها تأثیر بگذارد و ارتباط مستقیمی را بین آنها و شهدای کربلا برقرار کند.

۵. تأثیر بصری قوی: انتخاب رنگ‌ها، فونت، و الگوی لایه باز به طور کلی، تأثیر بصری قوی در طرح بنر ایجاد می‌کند. این تأثیر بصری قادر است به طراحی بنر جذابیت و قدرت بیشتری بدهد و عزاداران را بیشتر جذب کند. با یک نگاه سریع، آنها قادر خواهند بود مفهوم و ارزش ماه محرم را درک کنند و با احساسات عمیقی که این ماه و طرح بنر القا می‌کند، هم‌رنگ شوند.

بنابراین، طرح بنر لایه باز ماه محرم و تاسوعا عاشورای حسینی با زمینه کرم و تایپوگرافی محرم، با هماهنگی مناسب این عناصر، قادر است یک بنر قوی و معنادار را برای عزاداران خلق کند و تأثیر عمیقی بر آنها بگذارد.

طرح لایه باز بنر ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محرم

بنر تاسوعا عاشوای حسینی شامل: تایپوگرافی محرم و متن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهری ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               93 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر استند شهری لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و قرمز و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی محرم متن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی که مرتبط با طرح بنر شهری عاشورای حسینی می باشد

طرح بنر ماه محرم , بنر ایام محرم , دانلود بنر ماه محرم , طرح بنر تسلیت محرم , بنر تسلیت روز عاشورا , تاسوعا , طرح بنر عاشورا , طرح بنر تسلیت تاسوعا , بنر تاسوعا عاشورا , بنر لایه باز تاسوعا عاشورا , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , طرح بنر استند شهری ماه محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , بنر تسلیت تاسوعا عاشورا , طرح بنر ایام محرم , ماه محرم , طرح بنر تاسوعا , دانلود بنر لایه باز محرم , بنر تاسوعا , دانلود بنر محرم , طرح بنر تاسوعا عاشورا , استند شهری تسلیت روز عاشورا , بنر ماه محرم , بنر استند شهری , بنر استند شهری ماه محرم , بنر عاشورا , بنر ماه محرم , بنر لایه باز محرم , بنر ایام سوگواری محرم , دانلود بنر استند شهری محرم , بنر عزاداری محرم , طرح بنر تسلیت روز عاشورا , بنر تسلیت محرم , دانلود طرح بنر عاشورا , بنر محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر استند شهری محرم , طرح بنر محرم , طرح بنر محرم , عاشورا , بنر عاشورا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325