طرح بنر افقی نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)

شناسه مطلب : 440957
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :65 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

نیمه شعبان، به عنوان یکی از جشن‌های مهم در تقویم اسلامی، ارتباط عمیقی با معانی دینی و ایمانی دارد. این روز همچنین با ولادت امام زمان، حضرت مهدی (عج)، که بر اساس باورهای شیعیان در این روز ولادت یافته است، به ویژه اهمیت دارد. طراحی و چاپ بنرهای مرتبط با این رویداد مذهبی می‌تواند تأثیرات قابل توجهی در ارتقاء اطلاعات و ایجاد ارتباط بین مردم داشته باشد.

بنرهای چاپ شده با تصاویری از امام مهدی (عج) و متن‌هایی که به نیمه شعبان و ولادت وی اشاره دارند، می‌توانند مردم را به سوی شرکت در مراسم‌ها و جشن‌های مرتبط با این روز تشویق کنند. این بنرها به عنوان یک ابزار اطلاع‌رسانی موثر عمل کرده و به جامعه کمک می‌کنند تا با اطلاعات لازم درباره این مراسم‌ها، به شکلی فعال و معنوی در این روز شرکت کنند.

علاوه بر این، طراحی بنرهای زیبا و جذاب می‌تواند احساس ارتباط و تعلق به جامعه‌ای که این مراسم را برگزار می‌کند، را تقویت کند. این بنرها می‌توانند به عنوان یک وسیله برای ترویج مفاهیم دینی و ایجاد حس انتساب به ارزش‌های مذهبی عمل کنند، که این امر باعث ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتر در افراد برای شرکت فعال در مراسم‌ها و فعالیت‌های مرتبط با این روز می‌شود.

طراحی بنر لایه باز با زمینه‌ی سبز برای نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) می‌تواند بازتابی از زیبایی و زندگی‌بخشی این رویداد مهم دینی داشته باشد. زمینه‌ی سبز به عنوان نمادی از تازگی، رشد و شادابی، به این روز افزون بر احساس انتظار برای ظهور حضرت مهدی (عج)، حالتی از امید و برگشت به طبیعت را نیز بیان می‌کند. ترکیب زمینه سبز با تایپوگرافی "سلام بر مهدی فاطمه" نیز، انتظار و شوق مردم را برای ظهور آن حضرت معطوف می‌سازد.

طراحی تایپوگرافی با عبارت "سلام بر مهدی فاطمه" در بنر لایه باز، باید به شیوه‌ای زیبا و جذاب صورت گیرد که با ویژگی‌های زمینه‌ی سبز همخوانی داشته باشد و احساسی از آرامش و امید را به مخاطبان منتقل کند. استفاده از فونت‌هایی با شکوه و همچنین طراحی‌های خلاقانه و جذاب، می‌تواند جلب توجه بیشتری را به خود اختصاص دهد و پیام مذهبی مورد نظر را به شکل موثری ارائه دهد.

همچنین، در طراحی این بنر، استفاده از تصاویر مرتبط با امام مهدی (عج) و مادر او، حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) می‌تواند به تأثیر بیشتری در جلب توجه و ایجاد ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان کمک کند. این تصاویر باید به شکلی هنرمندانه و حساس در بنر لایه باز جای داده شوند تا احساسی عمیق از ارتباط با آن حضرتان در مخاطبان ایجاد شود.

در نهایت، طراحی بنر لایه باز باید امکانات و ویژگی‌هایی مانند قابلیت تغییر فونت، ابعاد و رنگ‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن‌ها بتوانند با آسانی بنر را به شکل مورد نظر خود شخصی‌سازی کنند و برای استفاده در مراسم‌ها و فعالیت‌های مختلف، آماده سازی کنند.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل: تایپوگرافی سلام بر مهدی فاطمه ، طرح گل و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               65 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه سبز با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی سلام بر مهدی فاطمه در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

بنر ولادت حضرت مهدی , بنر میلاد امام مهدی , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , تایپوگرافی سلام بر مهدی فاطمه , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , بنر ولادت امام زمان , طرح بنر نیمه شعبان , تذهیب , نیمه شعبان , امام زمان , طرح بنر ولادت امام مهدی , طرح بنر ولادت امام زمان , طرح بنر میلاد امام مهدی , بنر نیمه شعبان , بنر لایه باز نیمه شعبان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325