طرح بنر افقی نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج)

شناسه مطلب : 440903
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :433 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

نیمه شعبان به عنوان یکی از مواقع مهم و معنوی در تاریخ اسلام شناخته می‌شود. این روز، روزی است که به ولادت امام زمان، حضرت مهدی (عج) مربوط می‌شود، کسی که در عالم انتظار به عنوان آخرین امام شناخته می‌شود. ولادت امام زمان، منجی موعود اسلام، موجب شادی و خوشبختی اهل بیت و پیروان آنان می‌شود. این روز به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام زمان، یک فرصت بزرگ برای افراد مسلمان است تا با ذکر، دعا و عبادت به امید فرج و ظهور امام زمان خود، این لحظه مهم را گرامی بدارند.

چاپ بنرها و پوسترها به عنوان یکی از وسایلی که در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی عمومی مؤثر هستند، در این روزها برای ترویج اهمیت ولادت امام زمان بسیار موثر است. بنرها با استفاده از شعارها، تصاویر و متونی که به امام زمان و محبت به وی اشاره دارند، می‌توانند جوانب مختلفی از شخصیت مهدی موعود را به مخاطبان نشان دهند. این اقدامات به ترویج احساس مشترک و انسجام در جامعه مسلمان کمک می‌کنند و باعث افزایش شور و اشتیاق برای ظهور او می‌شوند.

به طور کلی، چاپ بنرها و پوسترها به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند، می‌توانند نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم و ایجاد انگیزه برای شرکت فعال در مراسمات و جشنواره‌های مربوط به این روزهای مهم داشته باشند.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل:تایپوگرافی در انتظار آمدنت هستیم و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               433 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی در انتظار آمدنت هستیم در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , بنر ولادت حضرت مهدی , تایپوگرافی در انتظار آمدنت هستیم , بنر ولادت امام زمان , بنر نیمه شعبان , طرح بنر ولادت امام زمان , بنر میلاد امام مهدی , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , بنر لایه باز نیمه شعبان , امام زمان , طرح بنر ولادت امام مهدی , طرح بنر نیمه شعبان , نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , طرح بنر میلاد امام مهدی , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325