طرح بنر افقی مراسم اعتکاف

شناسه مطلب : 439176
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :52 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

بنر مراسم اعتکاف

مراسم اعتکاف یکی از مراسم دینی و معنوی در اسلام است که در آن افراد به مدت معینی در مسجد یا مکان مقدسی به نام "اعتکاف" می‌نشینند و به عبادات و عبارات زیادی مشغول می‌شوند. این مراسم به خصوص در ماه مبارک رمضان بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. اعتکاف، زمانی است که مسلمانان فرصت را برای افزایش ارتباط با خداوند و تقویت ایمان خود بهره‌مند می‌شوند.

تاثیر چاپ بنر در اطلاع‌رسانی و جلب توجه به این مراسم بسیار مهم است. با طراحی بنرهای زیبا و جذاب به مناسبت اعتکاف، می‌توان اطلاعات مرتبط با زمان، مکان و برنامه‌های مراسم را به راحتی منتقل کرد. بنرها می‌توانند در مساجد، مراکز فرهنگی، و اماکن عمومی نصب شده و مخاطبان را به شرکت در این مراسم دینی دعوت کنند.

همچنین، بنرها می‌توانند احساس معنوی و مذهبی را تقویت کنند. از تصاویر مرتبط با اعتکاف، آیه‌های قرآنی، و نقوش زیبا در بنرها می‌توان برای ایجاد فضای معنوی و ارتباط عمیقتر با این مراسم استفاده کرد. این اقدام باعث افزایش شناخت و ارادت مردم به اعتکاف و ارزش‌های دینی آن می‌شود و در نهایت، به ترویج این عمل مهم در جامعه کمک خواهد کرد.

بنر مراسم اعتکاف، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر مراسم اعتکاف

طرح بنر اعتکاف شامل:تصویر پروانه ، تذهیب و متن مرتبط با بنر اطلاع رسانی مراسم اعتکاف می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر اعتکاف می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

بنر مناسبتی , طرح لایه باز اعتکاف , طرح بنر اعتکاف , طرح لایه باز , بنر لایه باز , طرح PSD , طرح های PSD , طرح بنر اعتکاف ، طرح اعتکاف, اعتکاف, طرح لایه باز مذهبی, مذهبی, بنر لایه باز اعتکاف ,پوستر لایه باز مذهبی, بنر مذهبی 

مشخصات فنی بنر مراسم اعتکاف

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               52 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر مراسم اعتکاف
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر مراسم اعتکاف
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده ازتایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر پروانه مناسب با طرح بنر مراسم اعتکاف

 


بنر مناسبتی , طرح های PSD , طرح لایه باز مراسم اعتکاف , طرح اعتکاف , طرح لایه باز اعتکاف , طرح لایه باز , بنر لایه باز اعتکاف , بنر مراسم اعتکاف , طرح بنر اعتکاف , طرح PSD , بنر لایه باز , طرح لایه باز مذهبی , اعتکاف , طرح بنر مراسم اعتکاف , پروانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325