طرح بنر افقی روز ملی نذر خون

شناسه مطلب : 427063
ابعاد :100در 280سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :76 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر نذر خون

روز اهدای خون در تاریخ 9 مرداد (31 ژوئلیه) یک رویداد ملی و بین‌المللی است که به منظور افزایش آگاهی افراد درباره اهمیت اهدای خون، تشویق به اهدای خون و نجات جان بیماران نیازمند خون برگزار می‌شود. اهدای خون به عنوان یک اقدام انسانی و انسان‌دوستانه می‌تواند به معضل کمبود خون در بیمارستان‌ها پاسخ دهد و به بهبود وضعیت پزشکی جامعه کمک کند.

چاپ بنر برای روز اهدای خون در تاریخ 9 مرداد می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در افزایش شناخت جامعه نسبت به اهمیت اهدای خون داشته باشد. بنر‌های جذاب و زیبا که به مناسبت این روز طراحی شده‌اند، می‌توانند توجه عمومی را به سمت این رویداد جلب کنند و آگاهی مردم را درباره نیازمندی‌های بیماران به خون افزایش دهند. این بنرها می‌توانند حاوی اطلاعاتی درباره مکان‌ها و زمان‌های اهدای خون باشند و مشتریان را به شرکت در این رویداد ترغیب کنند.

علاوه بر این، چاپ بنر برای روز اهدای خون می‌تواند به ایجاد ارتباط مستقیم با جامعه محلی کمک کند. بنرهای نصب شده در محل‌های عمومی و مراکز تجاری، مردم را به طور مداوم به یاد اهمیت اهدای خون می‌اندازند و افراد را به دنبال کمک به دیگران ترغیب می‌کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به تشویق افرادی که هنوز اهدای خون نکرده‌اند، کمک کنند تا به عنوان مردمانی بسیار خیرخواه و انسان‌دوستانه در این رویداد شرکت کنند.

در نتیجه، چاپ بنر برای روز اهدای خون در تاریخ 9 مرداد می‌تواند به ترویج اهمیت اهدای خون، افزایش شناخت جامعه و جذب افراد به این رویداد کمک کند. این بنرها با اطلاعات مشخص و طراحی جذاب می‌توانند به بهبود شرایط خدمات بهداشتی و پزشکی جامعه و انسان‌دوستانه برخورداریم.

طرح بنر روز ملی اهدای خون، به مناسبت گرامیداشت این روز توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز اهدای خون

طرح بنر اهدای خون شامل: تصویر قطره خون ، تایپوگرافی اهدای خون اهدای زندگی ، و متن مرتبط با نذر خون و این روز می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت اطلاع رسانی از این سالروز انسان دوستانه استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز ملی اهدای خون

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               76 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر سالروز ملی اهدای خون
  • هم نشینی مناسب رنگ های سفید و قرمز و طرح بنر
  • استفاده از تصویر قطره خون در طراحی بنر
  • استفاده از  تایپوگرافی اهدای خون اهدای زندگی مرتبط در طراحی بنر روز جهانی اهدای خون

دانلود طرح بنر اهدای خون , نذز خون , بنر افقی اهدای خون , اهدای خون اهدای زندگی , روز اهدای خون , بنر سازمان انتقال خون , تصویر نمونه خون , بنر اهدای خون , طرح بنر نذر خون , دانلودبنر اهدای خون , خون , روز اهدای خون , بنر نذر خون , روز جهانی اهدای خون , نمونه خون , انتقال خون , طرح بنر افقی اهدای خون , پسوندpsdبنراهدای خون , سازمان انتقال خون , تایپوگرافی اهدای خون , تایپوگرافی اهدای خون , بنر افقی روز اهدای خون , بنر روز اهدای خون , طرح بنر اهدای خون , روز ملی اهدای خون , طرح لایه بازبنراهدای خون ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325