طرح بنر افقی روز ملی بهره وری

شناسه مطلب : 421182
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز ملی بهره وری

روز بهره وری و بهینه سازی مصرف، که هر ساله در تاریخ یکم خرداد (مطابق با سالروز تصویب قانون بهره وری در ایران) جشن‌گرفته می‌شود، رویدادی است که هدف آن ترویج فرهنگ بهره وری و کاهش هدررفت منابع است. در این روز، اهمیت بهره وری در مختلف زمینه‌ها مانند انرژی، آب، مواد غذایی و منابع طبیعی برجسته می‌شود. این روز فرصتی است برای آگاهی‌بخشی به جامعه درباره اهمیت بهره وری و ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف.

چاپ بنرها در روز بهره وری و بهینه سازی مصرف می‌تواند تاثیر بزرگی در ایجاد آگاهی و الهام بخشیدن به افراد داشته باشد. بنرها با نمایش ارقام و آمار مربوط به هدررفت منابع و اثرات آن بر محیط زیست و اقتصاد، می‌توانند افراد را به فکر کاهش مصرف بیشتر و بهره‌برداری بهینه از منابع موجود درآورند. همچنین، با استفاده از تصاویر و نمادهای قوی، بنرها می‌توانند احساس همبستگی و مسئولیت اجتماعی را در مخاطبان تقویت کنند و آن‌ها را به اقدامات مثبت در جهت بهره‌وری و بهینه سازی مصرف تشویق کنند.

بنرها می‌توانند ارزش آموزشی داشته باشند و اطلاعات مرتبط با روش‌های بهره‌وری و بهینه سازی را به مخاطبان ارائه دهند. با توجه به قدرت بصری بنرها، می‌توانند اطلاعات را به شکلی جذاب و قابل فهم به افراد منتقل کنند. همچنین، با قرار دادن بنرها در مکان‌های عمومی، سازمان‌ها و مراکز تجاری، می‌توان جامعه را درگیر بهره‌وری و بهینه سازی مصرف کرد و همگان را به عمل واقعی در این زمینه ترغیب کرد. بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند، به دلیل وجود در تمامی نقاط عمومی، توانایی ارتقاء فرهنگ بهره‌وری و بهینه سازی را دارند و می‌توانند تاثیر مثبتی بر جامعه داشته باشند.

بنر  روز ملی بهره وری، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز ملی بهره وری

طرح بنر روز ملی بهره وری شامل: وکتور و متن گرامیداشت روز ملی بهره وری می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ملی بهره وری  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز ملی بهره وری

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ملی بهره وری
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز ملی بهره وری
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب در طرح بنرروز ملی بهره وری

یکم خرداد روز ملی بهره وری و بهینه سازی , روز 1 خرداد روز ملی بهره وری و بهینه سازی , psd بنر روز بهره وری , بنر لایه باز روز ملی بهینه سازی مصرف و بهره وری , کاهش مصرف انرژی , بهینه سازی مصرف , طرح لایه باز روز ملی بهینه سازی و بهره وری , بهره وری و بهینه سازی , بهره وری , پوستر لایه باز روز ملی بهره وری , بنر لایه باز روز بهره وری و بهینه سازی , پوستر لایه باز روز بهینه سازی مصرف , دانلود طرح بنرروز ملی بهینه سازی , روز بهره وری , طرح بنر لایه باز روز ملی بهره وری , بنر لایه باز روز ملی بهینه سازی مصرف , psd بنر روز ملی بهره وری و بهینه سازی , پوستر روز یکم خرداد روز به ره وری و بهینه سازی , یکم خرداد , روز بهینه سازی مصرف , روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف , بنر گرامیداشت روز ملی بهینه سازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325