طرح بنر افقی روز اهدای عضو

شناسه مطلب : 444136
ابعاد :200در 90سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :37 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح بنر روز اهدای عضو

روز اهدای عضو یک رویداد مهم است که هدف آن توجیه اهمیت اهدای اعضا و ارتقای آگاهی عمومی درباره این موضوع است. در این روز، افراد به اهمیت اهدای اعضا برای نجات جان افراد مبتلا به بیماری‌های حاد یا ناتوانی ها، توجه می‌کنند و به انجام این عمل خیریه اعتبار می‌دهند. چاپ بنرهای مرتبط با روز اهدای عضو می‌تواند تاثیر مهمی در افزایش آگاهی عمومی و تشویق افراد به اهدای اعضا داشته باشد.

استفاده از بنرهای چاپی برای روز اهدای عضو می‌تواند به افراد یادآوری کند که اهدای اعضا یک اقدام بسیار ارزشمند و انسانی است. این بنرها می‌توانند شامل اطلاعات مربوط به اهمیت اهدای اعضا، فرآیند اهدای عضو، و مزایای این اقدام برای جامعه باشند. با نمایش بنرها در مکان‌های عمومی، مانند خیابان‌ها، مراکز خرید، و مراکز مختلف شهری، می‌توان توانست آگاهی جمعی را در مورد اهمیت اهدای اعضا افزایش داده و بر اهمیت این عمل نیکو تاکید کند.

علاوه بر این، بنرهای چاپی می‌توانند اطلاعات مربوط به رویدادها و برنامه‌های مرتبط با روز اهدای عضو را به مردم ارائه دهند. این بنرها می‌توانند شامل جلسات آموزشی، کمپین‌های آگاهی، و رویدادهای جمعی مرتبط با اهدای اعضا باشند. این اقدامات می‌توانند به افزایش شناخت عمومی و مشارکت در اهدای اعضا کمک کنند و در نهایت به نجات و بهبود کیفیت زندگی افراد نیازمند کمک کنند.

بنر روز اهدای عضو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز اهدای عضو

طرح بنر روز اهدای عضو شامل:طرح قلب و متن گرامیداشت روز اهدای عضو می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز اهدای عضو می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز اهدای عضو

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               37 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز اهدای عضو
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز اهدای عضو
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از طرح قلب انسان در طرح بنر روز اهدای عضو

 


بنر لایه باز گرامیداشت روز اهدا عضو , اهدای عضو , روز اهدای عضو , بنر لایه باز اهدا عضو , 31 اردیبهشت روز اهدای عضو , دانلود طرح بنر روز اهدا عضو , گرامیداشت روز اهدای عضو , طرح بنر لایه باز روز اهدا عضو , psd بنر روز اهدا عضو , بنر اهدای عضو , بنر لایه باز اهدای عضو , بنر گرامیداشت روز اهدای عضو , اهدا عضو اهدای زندگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325