طرح بنر افقی روز ازدواج

شناسه مطلب : 422292
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز ازدواج

سالروز پیوند بزرگترین آیین‌ها و اتحادها در تاریخ اسلام، یعنی پیوند بین امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، یکی از رویدادهای بزرگ و مهم در تاریخ اسلام است. این روز مورد احترام و تجلیل قرار گرفته و هر ساله توسط پیروان اهل بیت (ع) به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم و مقدس بزرگداشت می‌شود.

پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نمادی از اتحاد، محبت و همبستگی بین دو شخصیت بزرگ و پاک اسلام است. این رویداد با نشان دادن مثالی بی‌نظیر از ازدواج پاک و معنوی، ارزش و اهمیت زن در جامعه را برجسته می‌کند. این رابطه زوج مقدس، الگویی برای ازدواج‌های اسلامی و مبنایی برای تربیت نسل‌های سالم و معنوی بوده است.

در روز سالروز پیوند امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، چاپ بنر‌ها و تبلیغات مرتبط با این رویداد می‌تواند تاثیر مهمی داشته باشد. این بنر‌ها می‌توانند به عنوان ابزاری برای گسترش آگاهی درباره این رویداد و ارزش‌های اسلامی که در ازدواج و خانواده مؤمنه بیان می‌شود، مورد استفاده قرار گیرند. با چاپ و نمایش بنر‌ها در مکان‌های عمومی و انتشار آنها در رسانه‌ها، می‌توان پیام‌های ارزشمند از زندگی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را به جامعه منتقل کرده و اهمیت ارتباطات خانوادگی و ازدواج را بیان نمود.

به طور خلاصه، سالروز پیوند امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به عنوان یک رویداد مهم و مقدس در تاریخ اسلام مورد تجلیل قرار می‌گیرد. چاپ بنر‌ها و تبلیغات مرتبط با این رویداد می‌تواند نقش مهمی در گسترش آگاهی و ارزش‌های معنوی از ازدواج و خانواده اسلامی داشته باشد. این بنر‌ها به عنوان وسیله‌ای برای بیان اهمیت و جایگاه زن در جامعه، الگویی برای ازدواج‌های پاک و معنوی و تربیت نسل‌های سالم و مؤمنه مطرح می‌شوند.

بنر  روز ازدواج، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز ازدواج

طرح بنر روز ازدواج شامل: عکس گل و متن تبریک سالروز پیوند امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ازدواج  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز ازدواج

ابعاد:                               200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                               بنفش

سایز:                              33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ازدواج
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش با طرح بنر روز ازدواج
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل در طرح بنرروز ازدواج

ازدواج , سالروز مناسبت ازدواج امام علی و حضرت زهرا , روز ملی ازدواج , روز ازدواج حضرت فاطمه زهرا , ازدواج امام علی و حضرت فاطمه , روز ازدواج امام علی , طرح بنر روز ازدواج , بنر روز ۱۸ ذی الحجه , تایپوگرافی ازدواج , سالروز ازدواج حضرت فاطمه , بنر لایه باز روز ازدواج , بنر لایه باز 18ذی الحجه , بنر سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه (س) , دانلود psd بنر سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه , روز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه , دانلود بنر روز ازدواج , بنر روز ازدواج , سالروز ازدواج امام علی , روز ازدواج حضرت فاطمه , روز ازدواج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325