طرح بنر افقی تبریک قبولی در کنکور

شناسه مطلب : 427145
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :45 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر تبریک قبولی در کنکور

قبولی در کنکور سراسری برای دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین اهداف تحصیلی است که در طول دوره دبیرستان به آن می‌پردازند. آزمون کنکور سراسری یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین آزمون‌های ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ایران است. داوطلبان برای قبولی در این آزمون نیازمند تهیه و یادگیری مفاهیم و مطالب درسی کامل و کاربردی هستند. همچنین، راهکارهای متعددی برای آمادگی بهتر در کنکور وجود دارد که مشاوره تحصیلی، حل تست‌های آزمون‌های گذشته، مراجعه به کلاس‌های آموزشی و تدوین برنامه مطالعه منظم به عنوان مهم‌ترین آن‌ها مطرح هستند.

از طرفی، تاثیر چاپ بنر برای روز کنکور نیز بسیار مهم است. چاپ بنرهای انگیزشی و محرک، دانش‌آموزان را برای روز آزمون تشویق می‌کند و به آن‌ها انگیزه می‌دهد. این بنرها می‌توانند جملاتی از افراد موفق، اهداف تحصیلی یا حتی تصاویری از دانشگاه‌های مورد علاقه‌ی داوطلب را به نمایش بگذارند. این اقدام می‌تواند بهبود اعتماد به نفس داوطلبان و افزایش انگیزه آن‌ها برای کسب نتایج مطلوب در کنکور را تسهیل کند.

علاوه بر این، چاپ بنرها می‌تواند راهنمای مهمی برای مکان‌یابی داوطلبان در محل آزمون باشد. در روز کنکور، محل برگزاری آزمون برای برخی از داوطلبان ممکن است آشنا نباشد و این موضوع می‌تواند برای آن‌ها منجر به استرس و نگرانی شود. با چاپ اطلاعات محل آزمون و مسیریابی دقیق بر روی بنرها، دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی به محل آزمون دسترسی پیدا کنند و از این نگرانی‌ها کاسته شود.

بنابراین، چاپ بنرهای انگیزشی و اطلاعات مکانی برای روز کنکور تاثیر بسیاری در موفقیت داوطلبان دارد. این اقدام نه تنها بهبود روحیه و انگیزه داوطلبان را ارتقاء می‌دهد، بلکه به آن‌ها در مسیریابی بهتر برای ورود به محل آزمون کمک می‌کند. از این رو، این اقدام به عنوان یکی از استراتژی‌های موثر در حمایت از داوطلبان برای موفقیت در آزمون کنکور سراسری محسوب می‌شود.

طرح بنر لایه باز رتبه های برتر کنکور، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده آموزشگاه ها جهت تقدیر قدردانی از رتبه های برتر طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر قبولی کنکور

طرح بنر برگزیدگان کنکور شامل: آیکون استفاده از تصویر فرد، طرح گل، تذهیب، زمینه آبی و متن تبریک و موفقیت می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

طرح بنر برگزیدگان کنکور، بنر برگزیدگان کنکور، بنر لایه باز برگزیدگان کنکور، آیکون استفاده از تصویر فرد، طرح گل، تذهیب، زمینه آبی ، متن تبریک و موفقیت، بنر تبریک

 

مشخصات فنی بنر لایه باز تبریک رتبه برتر کنکور

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               45 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز تبریک کنکور
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز طرح بنر تبریک
  • طراحی بنر با استفاده از آیکون تصویر فرد 
  • استفاده از متن تبریک و آرزوی موفقیت 
  • طراحی ساده و کاربردی بنر برگزیدگان کنکور

دانلود طرح لایه باز , دانلود بنر انتصاب , بنر لایه باز , بنر انتصابات , بنر تبریک قبولی در کنکور , طرح بنر تبریک , بنر psd انتصاب , بنر مناسبتی , دانلود بنر لایه باز , طرح لایه باز , بنر تبریک قبولی در کنکور , بنر انتصاب , بنر لایه باز انتصاب , بنر قبولی در کنکور , طرح psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325